آلکاراس با شکست جوکوویچ قهرمان مسابقات تنیس ویمبلدون شد

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، کارلوس آلکاراس، تنیس باز اسپانیایی روز یکشنبه پیروز شد در بازی فینال مسابقات ویمبلدون نواک جوکوویچ، تنیس باز اهل صربستان را شکست دهد.

آلکاراس با شکست جوکوویچ قهرمان مسابقات تنیس ویمبلدون شد

به گزارش یورونیوز، کارلوس آلکاراس به این ترتیب دومین عنوان قهرمانی گرنداسلم را در کارنامه حرفه ای خود ثبت کرد. نواک جوکوویچ در صورت پیروزی به بیست و چهارمین عنوان قهرمانی خود در مسابقات گرنداسلم دست می یافت.

نواک جوکوویچ، 36 ساله در ست اول بازی روز یکشنبه با نتیجه شش بر یک پیروز شد. رقابت او با حریف 20 ساله اش در ست دوم تنگاتنگ تر بود و در نهایت کارلوس آلکاراس با نتیجه هفت بر شش در این ست پیروز شد.

تنیس باز جوان اسپانیایی توانست در ست سوم باخت خود در ست اول را با نتیجه مشابه شش بر یک جبران کند.

با این حال نواک جوکوویچ در ست چهارم بهتر از کارلوس آلکاراس ظاهر شد و این ست با نتیجه شش بر سه به سود او به خاتمه رسید.

به این ترتیب تکلیف قهرمانی مسابقات ویمبلدون در ست پنجم lشخص شد و در نهایت کارلوس آلکاراس با نتیجه شش بر چهار فاتح این ست، فینال مسابقات و جام قهرمانی شد.

نواک جوکوویچ و کارلوس آلکلاراس ماه گذشته نیز در مرحله نیمه نهایی مسابقات اوپن فرانسه به مصاف یکدیگر رفته بودند. نواک جوکوویچ با پیروزی در آن مسابقه در نهایت به عنوان قهرمانی رولان گاروس دست یافته بود.

فلیپه ششم، پادشاه اسپانیا، شاهزاده ویلیام، ولیعهد بریتانیا و همسرش در جمع تماشاچی های مسابقه فینال روز یکشنبه حضور داشتند.

منبع: فرارو

به "آلکاراس با شکست جوکوویچ قهرمان مسابقات تنیس ویمبلدون شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلکاراس با شکست جوکوویچ قهرمان مسابقات تنیس ویمبلدون شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید