821 هزار بیمه شده سلامت در استان اردبیل هستند

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، مدیرکل بیمه سلامت استان اردبیل گفت: 821 هزار بیمه شده سازمان در استان اردبیل داریم که معادل 63 درصد جمعیت استان است.

821 هزار بیمه شده سلامت در استان اردبیل هستند

سید وحید خلیل اللهی مدیرکل بیمه سلامت استان اردبیل گفت: با استقرار 99.6 دهم درصد نسخه نویسی سرپایی و صد درصد سامانه تبادل و رسیدگی الکترونیکی اسناد دفتری، شاهد ارتقای خدمات به بیمه شدگان در اردبیل هستیم.

مدیرکل بیمه سلامت استان اردبیل از راه اندازی سامانه غیرحضوری شهروندی به منظور مشاهده سوابق بیمه ای و درمانی بیمه شدگان اطلاع داد و می گوید: اجرای اصالت بندی داروها و تجهیزات به وسیله ارتباطات سامانه ای، اجرای طرح حذف ارز ترجیحی دارو به صورت سامانه ای و… از جمله اقدامات بیمه سلامت در استان اردبیل است.

او به عقد قرارداد با 935 مؤسسه تشخیص و درمانی در استان اردبیل اشاره نمود و گفت: پارسال 412 میلیارد تومان هزینه درمانی پرداخت شده که نسبت به سال قبل از آن 63 درصد افزایش نشان می دهد.

به گفته خلیل اللهی،پارسال ارائه خدمات بیمه ای دفتری و سرپایی با بیش از 2 میلیون و 850 هزار بار مراجعه اجرا شده است.

او اعتبار درمانی سال جاری را 488 میلیارد تومان بیان کرد و گفت: این اعتبار نسبت به پارسال 18.5 درصد افزایش نشان می دهد.

خلیل اللهی با بیان اینکه در حال حاضر 63 درصد جمعیت استان اردبیل بیمه شده سازمان هستند، می گوید: این اندازه 821 هزار نفر را در اردبیل شامل می گردد.

مدیرکل بیمه سلامت استان اردبیل با تبریک فرا رسیدن هفته سلامت گفت: این هفته از 30 مهرماه تا 6 آبان ماه با اجرای برنامه های متنوع و متعدد اجرا خواهد شد.

خلیل اللهی نشان دار کردن 408 فرد نابارور در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی را یادآور شد و می گوید: افزایش خدمات خاص ناباروری از 6 خدمت به 12 خدمت و افزایش تعهد داروهای ناباروری از 15 قلم به 56 قلم از برنامه های بیمه سلامت در راستای اجرای سیاست های جوانی جمعیت و حمایت از زوجین نابارور است.

مدیرکل بیمه سلامت استان اردبیل با اشاره به تقبل سه میلیارد تومان هزینه درمان ناباروری در 9 ماه از آغاز طرح گفت: افزایش تعهدات سن درمان ناباروری از 45 سال به 49 سال تمام و عقد قرارداد با 41 ماما در سطح استان از جمله اقدامات بیمه سلامت در راستای حمایت از زوجین نابارور است.

وبلاگ جعبه گیگابایتی اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "821 هزار بیمه شده سلامت در استان اردبیل هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "821 هزار بیمه شده سلامت در استان اردبیل هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید