قهرمانی پرسپولیس در آسیادور از دسترس نیست، امیدوارم طلسم شکسته شود

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، رضا ترابیان در مصاحبه با خبرنگاران در مورد پیروزی پرسپولیس برابر النصر عربستان و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان گفت: ابتدایی که گل محمدی به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس معرفی شد خیلی خوشبین نبودم که با تغییراتی که در این تیم اجرا شده است بتواند نتایج قابل قبولی کسب کند.

قهرمانی پرسپولیس در آسیادور از دسترس نیست، امیدوارم طلسم شکسته شود

وی ادامه داد: رفتن چند بازیکن قدیمی، اضافه شدن تعدادی بازیکن جدید و عدم هماهنگی آنها می توانست به پرسپولیس ضربه بزند اما خوشبختانه نفرات جدید انگیزه بالایی داشتند تا بتوانند خود را ثابت کنند و همین مسئله باعث شد تا خیلی زود هماهنگی لازم بین بازیکنان پرسپولیس بوجود آمده و این تیم نتایج خوبی کسب کند.

ملی پوش سابق تیم ملی ایران تاکید کرد: سرخپوشان تهرانی با اینکه فشار بازیها، آنها را خسته کرده بود عملکرد بسیار خوبی برابر النصر عربستان داشتند و توانستند این تیم را شکست داده و به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کنند. به نظر من با هماهنگی ای که در پرسپولیس وجود دارد قهرمانی این تیم دور از دسترس نیست و سرخپوشان می توانند جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

وی در مورد اینکه فاصله ایجاد شده بین دیدار نیمه نهایی و فینال شرایط پرسپولیس را تغییر خواهد داد یا خیر، گفت: با توجه به اینکه بازیها خیلی فشرده بود و بازیکنان دچار خستگی زیادی شده بودند به نظرم این اتفاق می تواند برای پرسپولیس مثبت باشد. زیرا هم استراحت خواهند کرد و هم در لیگ که از ابتدای آبان شروع خواهد شد به هماهنگی بیشتری خواهند رسید.

ترابیان در مورد عملکرد یحیی گل محمدی هم گفت: یحیی در لیگ قهرمانان بهترین مربی بود و حالا انتظارات از او بالا رفته است. خوشحالم که گل محمدی توانست خود را در پرسپولیس ثابت کند. البته او مقابل استقلال به دلیل نداشتن تمرکز یا اشتباهات فردی بازی را به رقیب همیشگی اش واگذا کرد و این مسئله باعث شد تا برخی طرفداران پرسپولیس علیه او موضع گیری کنند ولی باید طرفداران به یحیی اعتماد کنند و اجازه دهند او با آرامش کارش را انجام دهد. حمایت آنها می تواند باعث دلگرمی گل محمدی و بازیکنانش باشد.

مدافع سابق پرسپولیس در خاتمه و در پاسخ به این پرسش که آیا سرخپوشان می توانند در فینال امسال سنت شکنی کرده و به قهرمانی دست پیدا کنند، گفت: در سالهای گذشته هرگز مقابل تیم های شرق آسیا در فینال پیروز نبوده ایم اما امیدوارم امسال این اتفاق رخ دهد. با شناختی که از بازیکنان پرسپولیس دارم و احساس مسئولیتی که آنها نسبت به کشور و طرفدارانشان دارند امیدوارم بتوانند فینال لیگ قهرمانان را با پیروزی به خاتمه رسانده و جام قهرمانی را به ایران بیاورند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "قهرمانی پرسپولیس در آسیادور از دسترس نیست، امیدوارم طلسم شکسته شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی پرسپولیس در آسیادور از دسترس نیست، امیدوارم طلسم شکسته شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید