یلوه: منبع ریالی برانکو تامین گردد راه برای انتقال آن زیاد است، خطری پرسپولیس را تهدید نمی کند

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، معاون مالی باشگاه پرسپولیس تاکید نمود که اگر منبع ریالی بدهی باشگاه تامین گردد برای انتقال پول راه های زیادی وجود دارد.

یلوه: منبع ریالی برانکو تامین گردد راه برای انتقال آن زیاد است، خطری پرسپولیس را تهدید نمی کند

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ جعبه گیگابایتی، رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در مورد پرداخت پول برانکو گفت: در حال رایزنی هستیم تا منابع را تهیه و قبل از اینکه خطری متوجه باشگاه گردد پول برانکو را پرداخت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی باشگاه فرصت پرداخت بدهی اش به برانکو را دارد؟ گفت: با مشاور حقوقی باشگاه هم صحبت کردم، رای را هم دیدیم. در رای برانکو 12 سپتامبر پنجره باشگاه بسته شده ولی درباره هرگونه تهدید دیگری قطعا فیفا حتما به ما اخطار خواهد داد. به طور مثال می گوید یک هفته فرصت دارید که پول را پرداخت کنید وگرنه خطر کسر امتیاز یا مشکل دیگری برای باشگاه پیش می آید. تمام کوشش مان این است که کار به آنجا نرسد ولی شرایط اقتصادی و بیماری کرونا مشکل ساز شده است.

جدیدترین خبرها و رویدادهای ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ جعبه گیگابایتی بخوانید

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در مورد یاری طرفداران توضیح داد: در اپلیکیشن باشگاه فضایی برای یاری طرفداران وجود دارد و در آنجا می توانند یاری نمایند و یاری ها به حساب باشگاه واریز می گردد. تا الان درآمدزایی خوبی داشتیم ولی از قبل اینقدر بدهی داشتیم و الان در حال تسویه آنها هستیم. عملکرد اقتصادی ما در یک سالی که در باشگاه حضور داشتیم، خوب بوده است. هیچ کدام از باشگاه ها 95 درصد پرداختی به بازیکنان نداشته اند و برای ما فقط آپشن های قراردادها باقی مانده است.

یلوه گفت: خیلی از بدهی ها را سبک کردیم و دوستان می گویند بدهی دستیاران برانکو را فیفا داده ولی آن پول هم برای پرسپولیس بوده و برای بدهی ها پرداخت شده است. این حواشی که برای باشگاه به وجود آمده و می گویند باشگاه تا روز دوشنبه فرصت دارد، درست نیست. هیچ اخطاری از سوی فیفا به دست ما نرسیده است و ما تا قبل از آن تسویه می کنیم و نمی گذاریم تهدیدی متوجه باشگاه گردد.

وی در مورد این موضوع که صحبت از یاری آذری مدیرعامل باشگاه فولاد به باشگاه پرسپولیس مطرح شده است، گفت: در جریان این موضوع نیستم. منبع ریالی پول برانکو تامین گردد برای انتقال پول راه های زیادی وجود دارد.

یلوه مطرح کرد: حواشی که ایجاد شده برای باشگاه سَم است و تیم لطمه می بیند. تیم ما در فینال لیگ قهرمانان است.مطمئن باشید تمام فکر و ذکر مدیران باشگاه این است که مطالبات برانکو بازیکنان را به موقع پرداخت کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یلوه: منبع ریالی برانکو تامین گردد راه برای انتقال آن زیاد است، خطری پرسپولیس را تهدید نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یلوه: منبع ریالی برانکو تامین گردد راه برای انتقال آن زیاد است، خطری پرسپولیس را تهدید نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید