گردشگری مازندران نیازمند تدوین طرح ملی به عنوان اولویت روز در این حوزه است

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، ایرنا/ براساس آخرین گزارشهای منتشر شده، گردشگری مازندران نیازمند تدوین طرح ملی به عنوان اولویت روز در این حوزه است.

گردشگری مازندران نیازمند تدوین طرح ملی به عنوان اولویت روز در این حوزه است

روح الله سلگی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در جلسه کارگروه تحول فرهنگی مازندران اضافه کرد: امکانات و خدمات مازندران برای پاسخگویی به نیازهای جمعیت فعلی این استان فراهم است و باید در مسیر توسعه تدابیر اصولی اندیشید.

این مسئول با اشاره به اینکه مازندران در تعطیلات پایانی هر هفته پذیرای خیل عظیمی از مسافران است، اضافه کرد: برای تامین نیازهای خدماتی و پشتیبانی این مسافران باید اعتبارات ملی تخصیص یابد.

وی اعلام نمود: با همت استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی مازندران تا به امروز وقفه ای در امر خدمات رسانی به مسافران این استان رخ نداده است.

سلگی با بیان این که روند خدمات رسانی به مسافران مازندران تداوم خواهد یافت، اظهار کرد: اکنون بعلت عدم تامین اعتبارات ویژه برای تامین نیازهای مسافران ورودی به این استان فشار زیادی به منابع استانی وارد می گردد.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر ضرورت تدوین برنامه تحولی در حوزه فرهنگی یادآور شد: مازندران از حیث فرهنگی تحت تاثیر خرده فرهنگ های وارداتی ناشی از هجوم مسافران واقع شده است.

وی ثبت اقامت سالانه 100 میلیون نفر شب مسافردر مازندران را نشانه اهمیت این خطه در عرصه گردشگری دانست و اضافه کرد: تدوین طرح ملی گردشگری برای مازندران با اعتبارات وزارت میراث فرهنگی و گردشگری ضرورت دارد.

این مسئول استانی گفت: افزایش قابلیتهای مازندران در بخش گردشگری نیازمند راهکارهای اصولی مبتنی بر اکوسیستم استان است.

سلگی توضیح داد: با هدف تقویت راهبردهای مالی و فرهنگی مازندران، در دولت سیزدهم نقشه راه دراز مدت طراحی و تدوین شده است.

منبع: همگردی

به "گردشگری مازندران نیازمند تدوین طرح ملی به عنوان اولویت روز در این حوزه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری مازندران نیازمند تدوین طرح ملی به عنوان اولویت روز در این حوزه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید