کارگرجم: مدیرانی که به استقلال می آیند، یکی از دیگری بدترند، حمایت از پرسپولیس در دوران ما هم وجود داشت!

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، اکبر کارگر جم، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مدیران زیادی در استقلال تغییر نموده اند و هر کدام بدهی هایی بر جای گذاشته اند.

کارگرجم: مدیرانی که به استقلال می آیند، یکی از دیگری بدترند، حمایت از پرسپولیس در دوران ما هم وجود داشت!

اکبر کارگر جم در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ جعبه گیگابایتی، درباره موضعگیری اخیر پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس علیه یکدیگر به دلیل صحبت هایی که در رابطه با موسسان این دو باشگاه مطرح شد، گفت: این مسائل دیگر گذشته است. کارنامه هر دو طرف معین است که چه کارهایی برای باشگاه های خود انجام داده اند و دیگر احتیاج به گفتن ندارد .

وی در خصوص شرایط استقلال و تغییر و تحولات مدیریتی در این باشگاه توضیح داد: در استقلال مرتب مدیرعامل تغییر می نماید که یکی از دیگری بدتر هستند! نمی دانم چرا سر و سامانی به استقلال نمی دهند؟ هرکسی آمده، بدهی بر جای گذاشته و رفته است. باید دید احمد سعادتمند چه عملکردی داشته و چه کار خواهد نمود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به شرایط مدیریتی در استقلال و بحث حمایت از پرسپولیس گفت: حمایت از پرسپولیس در دوران ما هم وجود داشت اما آنقدر قوی بودیم که نتیجه می گرفتیم. الان برای استقلال کارشکنی می نمایند، در صورتی که استقلال باشگاه کوچکی نیست . در گذشته استقلال تنها در رشته فوتبال فعالیت نمی کرد و در چندین رشته فعالیت داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کارگرجم: مدیرانی که به استقلال می آیند، یکی از دیگری بدترند، حمایت از پرسپولیس در دوران ما هم وجود داشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگرجم: مدیرانی که به استقلال می آیند، یکی از دیگری بدترند، حمایت از پرسپولیس در دوران ما هم وجود داشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید