چشمی: هر تصمیمی می گیرند فقط سریع تر، در خصوص مجیدی چیزی نشنیده ام

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، روزبه چشمی، مدافع تیم فوتبال استقلال گفت که مسئولان هر تصمیمی دارند سریع تر بگیرند تا این تیم از بلاتکلیفی خارج گردد.

چشمی: هر تصمیمی می گیرند فقط سریع تر، در خصوص مجیدی چیزی نشنیده ام

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ جعبه گیگابایتی، روزبه چشمی پس از پیروزی 4 بر یک تیم استقلال مقابل شاهین شهرداری بوشهر درباره بلاتکلیفی باشگاه استقلال و ماجرای قهر و آشتی های آندره آ استراماچونی گفت: هر اتفاقی افتاده است فقط تکلیف را سریع تر تعیین نمایند. سریع تر کارها را انجام دهند تا بلاتکلیف نمانیم و نباشیم. من شنیدم قبل از بازی استراماچونی مصاحبه ای انجام داد، نه موضوع را می دانم و نه چیزی دیگر، اما فکر می کنم فرایند طولانی شده و باید تصمیم گیری سریع تر انجام گردد.

وی در خصوص اینکه موضع بازیکنان استقلال چه بوده است، توضیح داد: همان طور که گفتم فکر می کنم فرایند دارد طولانی می گردد. نه من، بلکه تمام بچه ها همین را می گویند، اگر بنا به هر کاری است سریع تر تصمیم گیری گردد. هر کسی می خواهد بیاید و هر طوری می خواهند پول دهند، سریع تر!

بازیکن تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه گفته می گردد فرهاد مجیدی یکی از گزینه های اصلی راهنمایی استقلال است، بیان نمود: من هیچ چیز نشنیده ام.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "چشمی: هر تصمیمی می گیرند فقط سریع تر، در خصوص مجیدی چیزی نشنیده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشمی: هر تصمیمی می گیرند فقط سریع تر، در خصوص مجیدی چیزی نشنیده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید