پزشک مسی: کاش آرژانتین زود حذف گردد!

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، جام جهانی یکی از معدود افتخاراتی است که لیونل مسی جای خالی اش را در مجموعه افتخارات خود احساس می نماید. ابرستاره آرژانتینی امیدوار است سال جاری که می تواند آخرین دوره حضور او در این تورنمنت باشد با دست پر به خانه برگردد و ملت آرژانتین را راضی کند.

پزشک مسی: کاش آرژانتین زود حذف گردد!

اما پزشک شخصی لئو مسی نظر دیگری دارد. دیه گو شوارتز اشتاین می گوید آنقدر نگران سلامت لئو و احتمال مصدومیت شدید او در قطر است که دوست دارد آرژانتین هر چه زودتر حذف شده و از دور رقابت ها کنار برود.

آرژانتین در گروهی متشکل از عربستان سعودی، مکزیک و لهستان حضور دارد و به نظر می رسد بدون مشکل از این گروه صعود خواهد نمود.

شوارتز اشتاین از روز های نوجوانی مسی مشغول درمان او بوده حتی در روز هایی که مسی با مشکل هورمون رشد روبرو بود. پزشک لیونل مسی البته علت دیگری برای خواسته عجیبش دارد و می گوید: علاوه بر سلامت لئو من علت دیگری هم برای آرزوی حذف آرژانتین دارم. به عنوان طرفدار فوتبال عاشق این هستم که آلبی سلسته را قهرمان ببینم، ولی وقتی فکر می کنم دولت آرژانتین از قهرمانی به عنوان بهانه ای برای عالی نشان دادن وضع کشور استفاده می نماید دوست دارم تیم ملی در همان مرحله اول حذف گردد.

این صحبت های پزشک مسی در حالی مطرح می گردد که امروز تصاویری از مچ پای ورم نموده او در تمرین آلبی سلسته منتشر شد که آرژانتینی ها را به شدت نگران نموده است.

منبع : ورزش سه

منبع: فرارو

به "پزشک مسی: کاش آرژانتین زود حذف گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پزشک مسی: کاش آرژانتین زود حذف گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید