پاداش 60 میلیون تومانی برای ورزشکارانی که سهمیه المپیک کسب نمایند

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، رئیس کمیتۀ ملی المیپک با اشاره به برنامه های این کمیته برای المپیک گفت: ورزشکارانی که سهمیۀ المپیک را کسب کند 60 میلیون تومان پاداش دریافت می نمایند.

پاداش 60 میلیون تومانی برای ورزشکارانی که سهمیه المپیک کسب نمایند

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ جعبه گیگابایتی، رضا صالحی امیری رئیس کمیتۀ ملی المیپک ظهر امروز در حاشیۀ برگزاری جلسۀ شورای اداری استان قزوین در جمع رسانه های این استان اظهار کرد: قزوین زمینۀ توسعه جدی را در خود دارد و احتیاجمند یک همدلی و استفاده از منابع لازم برای پروژه ها است.

وی افزود: قزوین در کنار تهران می تواند بخش بسیاری از مسائل تهران را جوابگو باشد و این نکتۀ مهمی است.

رئیس کمیتۀ ملی المپیک با اشاره به برنامه های این کمیته برای المپیک گفت: برنامه های مختلفی در این حوزه پیش بینی شده است؛ در مرحلۀ نخست ورزشکارانی که سهمیۀ المپیک را کسب کند تحت پوشش کمیتۀ ملی المپیک قرار می گیرند و به مدت یکسال ماهانه مبلغ 5 میلیون تومان به این ورزشکاران پرداخت خواهیم کرد؛ به عبارت دیگر از ابتدای تیرماه سال 98 تا ابتدای تیرماه سال 99 طی دو مرحله و در مجموع 60 میلیون تومان به این ورزشکاران پرداخت می گردد.

قزوین از بستر های اصلی در رشد قهرمانان بوده است

صالحی امیری یادآور شد: همچنین تمام افرادی که در چارچوب آیین نامه کسب سکو داشته باشند، براساس آیین نامه، هم امتیازات اقتصادی خواهند داشت و هم در تیم ملی در موضوع خدمت سربازی و سایر حوزه ها طبق چارچوب در خصوص آن ها انجام می گردد ضمن اینکه دولت برای اشتغال این افراد هم مصوبه دارد.

وی مطرح کرد: بستر های لازم برای توسعه در قزوین وجود دارد و احتیاجمند یک وفاق و همدلی و همچنین منابع لازم برای تحقق این توسعه هستیم.

این مقام مسؤول اعلام کرد: قزوین یکی از بستر های اصلی در رشد قهرمانان بوده و از ظرفیت های مناسبی بهره مند است و در بسیاری از رشته های المپیکی می تواند سرآمد کشور باشد.

رئیس کمیتۀ ملی المیپک با اشاره به پناهنده شدن بعضی ورزشکاران ایرانی یادآور شد: در جامعه قهرمانی، 6 و نیم میلیون ورزشکار هستند و اگر چند نفر به خارج از کشور می فرایند نباید موجب نگرانی و دغدغه برای مردم باشد؛ البته این موضوع برای ما موجب دغدغه و نگرانی است.

وی توضیح داد: چند ورزشکاری که پناهنده شدند در تماس هایی که با ما داشتند، انگیزۀ بسیاری برای بازگشت دارند چراکه این سرزمین را خاک خود می دانند و گا ها کدورت و چالش هایی برای ورزشکاران پیش می آید که می توان آن را حل کرد و قابل حل است.

صالحی امیری گفت: تیم ملی امید کشور سه چالش دارد که احتیاج است مورد توجه قرار گیرد؛ در مرحلۀ نخست، این تیم احتیاجمند دو ماه زمان برای برگزاری اردو بود که لازم بود تا باشگاه ها بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی امید قرار دهند، اما روز قبل از اعزام، بعضی باشگاه ها بازیکنان خود را در اختیار تیم امید قرار ندادند.

این مقام مسئول افزود: موضوع دیگر در خصوص تیم ملی امید، رقبای این است که با ازبکستان، چین و کره جنوبی مسابقه دارد که رقبای جدی هستند و البته ما بسیار امیدوار هستیم که از این مرحله عبور کنیم، اما نباید وعده های غیرقابل جذب به مردم دهیم.

وی ادامه داد: موضوع دیگر، هزینه هایی است که تیم ملی امید باید داشته باشد که هم ما و هم وزارت ورزش و فدراسیون یاری کردیم که این تیم بدون دغدغه اقتصادی به این مسابقات اعزام شوند.

رئیس کمیتۀ ملی المپیک ادامه داد: اگر ما از مرحلۀ نخست این دوره از مسابقات عبور کنیم امید بسیاری داریم که روی سکو قرار بگیریم، ضمن اینکه امید علاوه بر اینکه برای المپیک فعالیت می نماید در حقیقت یک نوع کادرسازی برای تیم ملی است که باید به آن توجه کنیم.

صالحی امیری، قزوین را مانند نگین درخشانی مطرح کرد که در این سرزمین می تابد.

وی افق روشنی را برای آیندۀ قزوین ترسیم و افزود: این استان می تواند با ایجاد انسجام و همدلی در سطح مدیران، روحانیت، نمایندگان، احزاب و نخبگان و کسانیکه صدای آن ها شنیده می گردد، جهت توسعه را به سمت قله ها بپیماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پاداش 60 میلیون تومانی برای ورزشکارانی که سهمیه المپیک کسب نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاداش 60 میلیون تومانی برای ورزشکارانی که سهمیه المپیک کسب نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید