هنرمندان و علاقمندان در شرکت توسعه صنایع دستی سرمایه گذاری نمایند

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، ایلنا/ براساس آخرین گزارش های بدست رسیده، هنرمندان و علاقمندان در شرکت توسعه صنایع دستی سرمایه گذاری نمایند.

هنرمندان و علاقمندان در شرکت توسعه صنایع دستی سرمایه گذاری نمایند

فرزاد اوجانی با بیان اینکه معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با هدف تجمیع ظرفیت های بخش خصوصی با سرمایه گذاران بخش خصوصی نشستی را برگزار کرد، گفت: برای ایجاد شرکت توسعه صنایع دستی ایران قرار شد متقاضیانی که تمایل به سرمایه گذاری در شرکت متبوع را دارند، حداکثر تا تاریخ 17 بهمن نسبت به تکمیل فرم ها و پیشنهاد مبلغ سرمایه گذاری و ارسال آن به دفتر بازاریابی و تجاری سازی اقدام نمایند.

مدیر کل دفتر تجاری سازی و بازاریابی توضیح داد: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 61063426 تماس حاصل نمایند.

وی تأکید کرد: این شرکت قرار است به صورت تعاونی و با مشارکت عام باشد و برای فعال سازی و تقویت ظرفیت های مردمی و ذینفع شدن همه هنرمندان و مردم در این زمینه به رغم وجود تقاضای ایجاد شرکت سهامی خاص، ایجاد شرکت به صورت سهامی عام در نظر گرفته شد.

اوجانی در خاتمه توضیح داد: در مورد هیئت مدیره و دیگر مباحث تا زمانی که سرمایه گذاری کامل اتفاق نیفتد، اقدامی نمی گردد و فرایند آن طبق روال قانونی پیش خواهد رفت.

منبع: همگردی

به "هنرمندان و علاقمندان در شرکت توسعه صنایع دستی سرمایه گذاری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنرمندان و علاقمندان در شرکت توسعه صنایع دستی سرمایه گذاری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید