هلاکت 3 تروریست داعشی از جمله یک انتحاری در مرز عراق با سوریه

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، منابع خبری از دفع حمله گروه تروریستی داعش به نیرو های گارد مرزی عراق خبر دادند که بر اثر آن سه تن از آن ها کشته شده اند.

هلاکت 3 تروریست داعشی از جمله یک انتحاری در مرز عراق با سوریه

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ جعبه گیگابایتی، رسانه ها از کشته شدن تعدادی از عناصر تروریستی داعش از جمله یک انتحاری داعش در مرز عراق با سوریه خبر دادند.

شبکه المیادین لبنان به نقل از خبرنگار مستقر خود در عراق آدینه گزارش داد که این سه تروریست در منطقه الرطبه واقع در مرز سوریه کشته شده اند.

سخنگوی فرماندهی کل نیرو های مسلح عراق یحیی رسول ساعتی پیش از درگیری شدید نیرو های گارد مرزی این کشور با یک گروه تروریستی خبر داده بود.

او در حساب توییتری خود نوشت که نیرو های گارد مرزی عراق بر اساس اطلاعات دقیق و با کوشش های میدانی گسترده پیروز به دفع حمله این گروه ترویستی که یکی از آن ها کمربند انفجاری به خود بسته بود، شده اند.

این مقام نظامی عراقی تأکید کرد که تروریست ها در درگیری با نیرو های عراقی کشته شده اند و خودروی آن ها در نزدیکی پادگان عراقی ها منهدم شده است. در این عملیات یک نیروی عراقی نیز زخمی شده است.

ارتش سوریه نیز بعد از دو حمله مرگبار عناصر باقی مانده در صحرای شرقی و مرکزی این کشور، عملیات پاکسازی این مناطق تا مرز های عراق را شروع نموده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "هلاکت 3 تروریست داعشی از جمله یک انتحاری در مرز عراق با سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هلاکت 3 تروریست داعشی از جمله یک انتحاری در مرز عراق با سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید