معرفی پرچمدار کاروان ایران تا چند روز آینده، کمیته ملی المپیک به فدراسیون ها پول می دهد

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، سخنگوی هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: پرچمدار کاروان ایران در بازی های داخل سالن و هنرهای رمزی آسیا تا چند روز آینده و پس از آنالیز های نهایی معرفی خواهد شد.

معرفی پرچمدار کاروان ایران تا چند روز آینده، کمیته ملی المپیک به فدراسیون ها پول می دهد

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ جعبه گیگابایتی، هفتادمین جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز در محل این کمیته تشکیل شد.

شاهرخ شهنازی سخنگوی هیئت اجرایی درباره صحبت های انجام شده در این جلسه گفت: در جلسه امروز گزارش شرایط اقتصادی از سوی سرپرست خزانه داری ارائه شد. خوشبختانه با پیگیری هایی که صورت گرفت و البته دستور مستقیم نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه مبلغ 6.7 میلیارد تومان به حساب کمیته ملی واریز شد تا خیال ما بابت اعزام کاروان ایران به بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا راحت گردد.

وی ادامه داد: تا به امروز 50 درصد از بودجه متفرقه را دریافت نموده ایم ضمن اینکه بخشی از این بودجه نیز تا دو سه روز آینده به فدراسیون ها واریز می گردد. باید از رئیس سازمان برنامه و بودجه و همچنین دژپسند معاونش و اکرمی خزانه دار کل بابت همکاری در واریز بودجه تشکر کنیم.

سخنگوی هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در مورد دومین موضوع مورد بحث در جلسه امروز گفت: موضوع دیگر که امروز درباره آن صحبت کردیم تبلیغات بانک شهر در بازی های آسیایی 2014 اینچئون بود. ما هفته گذشته جلسه ای با این بانک داشتیم و سوءتفاهمات رفع شد و طرفین دیگر هیچ ادعایی ندارند.

وی با بیان اینکه گزارش آخرین شرایط کاروان ایران در جلسه امروز ارائه شد، توضیح داد: در مورد پرچمدار قرار شد از بین ورزشکارانی که در زمان افتتاحیه در عشق آباد حضور دارند یک نفر معرفی گردد که این کار نیز تا چند روز آینده و پس از آنالیز های نهایی صورت خواهد گرفت.

شهنازی در انتها درباره سهام کمیته ملی المپیک در یکی از بانک های منحل شده اعلام نمود: ما به وسیله حقوقی این موضوع را پیگیری کردیم و سهام کمیته احیا شد. نظر هیئت اجرایی این است که این سهام تبدیل به یک سرمایه گذاری مثبت گردد که این کار با مصوبه هیئت اجرایی صورت خواهد گرفت.

منبع: تسنیم

به "معرفی پرچمدار کاروان ایران تا چند روز آینده، کمیته ملی المپیک به فدراسیون ها پول می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی پرچمدار کاروان ایران تا چند روز آینده، کمیته ملی المپیک به فدراسیون ها پول می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید