بازدید ظریف از بزرگ ترین مرکز استارآپی در غرب آسیا

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در کارخانه نوآوری آزادی از بخش های مختلف این مجموعه استارت آپی بازدید کرد.

بازدید ظریف از بزرگ ترین مرکز استارآپی در غرب آسیا

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ جعبه گیگابایتی، وزیر امورخارجه کشورمان ضمن بازدید از بخش های مختلف کارخانه نوآوری آزادی با متخصصان و شاغلان آن مجموعه رایزنی و گفت وگو کرد.

براساس اعلام دست اندرکاران این کارخانه، کارخانه نوآوری آزادی یکی از بزرگترین مراکز فعالیت استارت آپ ها در خاورمیانه است. این مکان به منظور سهولت دسترسی تیم های کارآفرین به زیرساخت ها و همه امکانات مورد احتیاج آن ها و هم افزایی فعالیت های استارتاپ ها برپا شده است تا در فضایی پویا به نوآوری و خلاقیت بپردازند.

وزیر امورخارجه در جریان بازدید از کارخانه نو آوری آزادی و دیدار با محققین و فعالان عرصه دانش بنیان در کشورمان گفت: در دولت دوازدهم وزارت امور خارجه دو ابراولویت داشته؛ یکی موضوع منطقه و دیگری بحث اقتصاد مقاومتی و دیپلماسی مالی.

دکتر ظریف در بیان ارتباط این اولویت ها با یکدیگر گفت: بهترین محل برای صادرات جمهوری اسلامی ایران، منطقه است.

رییس دستگاه دیپلماسی کشورمان با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان و تولیدات علمی آن ها یکی از مزیت های نسبی ما در صادرات است گفت: امروز بسیار خوشحالم که جوانان زیادی را در اینجا دیدم که می توانند توفیقات بسیار زیادی در بازار های جهانی داشته باشند و امیدوارم دولت بتواند موانعی را که تحریم های ظالمانه آمریکا بر سر راه این جوانان ایجاد نموده بردارد؛ البته آنطور که من این جوانان توانمند را دیدم این ها خودشان موانع را برمی دارند چرا که جهان احساس می نماید نداشتن این توانمندی ها ضرری برای خودشان است.

وزیر امور خارجه با اشاره به روش های نوین و علمی ارایه شده در کارخانه نوآوری آزادی برای شرکت کنندگان در آن آرزوی موفقیت کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بازدید ظریف از بزرگ ترین مرکز استارآپی در غرب آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید ظریف از بزرگ ترین مرکز استارآپی در غرب آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید