مصاف ستاره ها با گیتی پسند در ورامین، جدال جذاب سن ایچ و شاهین

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر فوتسال امروز شنبه در شهر های مختلف کشور برگزار می شود.

مصاف ستاره ها با گیتی پسند در ورامین، جدال جذاب سن ایچ و شاهین

به گزارش ، هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز شنبه در شهرهای مختلف انجام می شود.

در یکی از مهم ترین بازی های این هفته 2 تیم مس سونگون صدرنشین میزبان مقاومت البرز خواهد بود. مس سونگون در بازی هفته گذشته خود در قم مهمان تیم سوهان محمد سیما بود و در پایان آن بازی جذاب و دیدنی پیروز شد با نتیجه پر گل 5 بر 3 حریف خود را شکست دهد. مس با این پیروزی 50 امتیازی شد و همچنان با اقتدار در صدر جدول مسابقات واقع شده است.

در آن سو تیم مقاومت البرز در هفته های اخیر نتایج بسیار پر نوسانی را کسب کرده است. این تیم در بازی هفته گذشته خود مقابل فرش آرا مشهد قرار گرفت و در پایان با نتیجه 3 بر 1 مغلوب حریف مشهدی خود شد. مقاومتی ها با این شکست 22 امتیازی باقی ماندند و همچنان رده یازدهم جدول مسابقات را در اختیار دارند.

گیتی پسند اصفهان این هفته کار بسیار سختی خواهد داشت و باید این هفته به ورامین برود تا در برابر تیم خوب و قدرتمند ستارگان قرار گیرد. تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در این بازی سعید احمد عباسی، ملی پوش خود را به علت محرومیت در اختیار نخواهد داشت. آن ها در بازی هفته گذشته خود پیروز شدند با نتیجه بسیار نزدیک 3 بر 2 از سد اهورا بهبهان عبور کنند و با 46 امتیاز در رده دوم جدول قرار بگیرد.

در آن سوی میدان تیم فوتسال ستارگان ورامین در بازی قبل خود مهمان تیم شاهین کرمانشاه بود و در پایان با نتیجه عجیب 3 بر 1 مغلوب شاهینی ها شد. ستارگان با این شکست 37 امتیازی باقی ماند و همچنان در جایگاه چهارم جدول رده بندی مسابقات واقع شده است.

فرش آرا مشهد در بازی گذشته خود میزبان تیم مقاومت البرز بود و در پایان پیروز شد حریف خود را با نتیجه 3 بر 1 شکست دهد و با این فزونی که بدست آورد 42 امتیازی شد و همچنان در رده سوم جدول رده بندی واقع شده است.

در آن طرف تیم خوب و جوان ارژن شیراز واقع شده است که در هفته های اخیر توانسته با نمایش های خوبی که از خود نشان داده، نتایج بسیار خوبی را کسب کند. آن ها در بازی قبل خود میزبان تیم خوب و قدرتمند سن ایچ ساوه بودند که در پایان آن دیدار، هر 2 تیم به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند. ارژنی ها با این تساوی 23 امتیازی شدند و در جایگاه نهم جدول قرار دارند.

سن ایچ در بازی هفته گذشته خود مهمان تیم ارژن شیراز بود و در پایان با نتیجه مساوی 2 بر 2 برابر حریف خود متوقف شد. تیم سن ایچ ساوه با این تساوی 35 امتیازی شد و همچنان رده ششم جدول مسابقات را در اختیار دارد.

در آن سوی میدان تیم متحول شده شاهین کرمانشاه واقع شده است. آن ها در 2 دیدار گذشته خود پیروز شدند به پیروزی دست پیدا کند و با نتایجی که بدست آوردند تا حدود بسیار زیادی شرایط خود را در جدول بهتر کنند.

شاهین در بازی قبل خود برابر تیم خوب و قدرتمند ستارگان ورامین قرار گرفت و در پایان پیروز شد با نتیجه 3 بر 1 از سد شاگردان رضا داورزنی در تیم ستارگان عبور کند. تیم شاهین کرمانشاه با این پیروزی 17 امتیازی شد و در رده سیزدهم واقع شده است. همچنین آن ها با این پیروزی تا حدود بسیار زیادی امید های خود را برای ماندن در لیگ برتر زنده نگه داشتند.

برنامه کامل مسابقات هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

شهروند ساری - اهورا بهبهان ساعت 17:30 سالن شهید سید رسول حسینی ساری

فرش آرا مشهد - ارژن شیراز ساعت 17:00 سالن شهید بهشتی مشهد

ملی حفاری اهواز - آذرخش بندرعباس ساعت 17:00 سالن امام رضا (ع) اهواز

مس سونگون - مقاومت البرز ساعت 17:00 سالن شهید پورشریفی تبریز

ستارگان ورامین - گیتی پسند اصفهان ساعت 17:00 سالن شهید گلعباسی ورامین

سن ایچ ساوه - شاهین کرمانشاه ساعت 17:00 سالن فجر ساوه

هایپرشهر شاهین شهر - سوهان محمد سیما قم ساعت 17:00 سالن تختی اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مصاف ستاره ها با گیتی پسند در ورامین، جدال جذاب سن ایچ و شاهین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاف ستاره ها با گیتی پسند در ورامین، جدال جذاب سن ایچ و شاهین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید