مجوز احداث سینما در جوانرود صادر شد، وجود 2 مرکز نشر فعال در شهر کم برخوردار

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، مسعود قادری در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران در کرمانشاه، گفت: عدم پیگیری ها و بی توجهی بعضی مدیران در گذشته موجب شد که این شهر از داشتن سینما سال ها محروم بماند.

مجوز احداث سینما در جوانرود صادر شد، وجود 2 مرکز نشر فعال در شهر کم برخوردار

وی ادامه داد: از سوی دیگر از نظر ساختارهای اولیه و زیربنایی، جوانرود شهر کم برخورداری است و بسیاری از امکانات فرهنگی همانند فضای نمایشگاهی و گالری، سالن اجتماعات استاندارد و آمفی تئاتر روباز را ندارد که نزدیک به دوسال است پیگیر ایجاد این امکانات هستیم.

قادری اضافه نمود: قرار است در مجتمع فرهنگی هنری هلانیه سالن چندمنظوره ای احداث گردد که سینما بخشی از آن است و مجوز احداث آن در 28خرداد جاری از سوی سازمان سینمایی کشور صادر شده و قرار است به وسیله مزایده به بخش خصوصی واگذار گردد.

وی با تاکید بر غنای فرهنگ و ادب در این شهرستان، ابراز کرد: جوانرود دو مرکز نشر فعال به نام های ماپریس و قه لای زانست را دارد که سالانه کتاب ها و آثار بسیاری به چاپ می رسانند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جوانرود ادامه داد: حمایت ها در زمینه ادب و فرهنگ در این شهرستان وجود دارد ولی مختصر و ناکافی است و بیشتر بخش مردمی پای کار هستند و این حامی برگزاری مراسمات رونمایی از کتاب و جلسات فرهنگی و هنری در حد توان است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "مجوز احداث سینما در جوانرود صادر شد، وجود 2 مرکز نشر فعال در شهر کم برخوردار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز احداث سینما در جوانرود صادر شد، وجود 2 مرکز نشر فعال در شهر کم برخوردار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید