ماه عسل در برمودا؛ راهنمای سفر و آب وهوا

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، ماه عسل یکی از به یادماندنی ترین سفرها در طول عمر هر شخص است که با انتخاب مکان و زمان مناسب بر شیرینی این سفر می توان اضافه نمود. این مقاله درباره ماه عسل در برمودا است که موقعیت مکانی و زمان مناسب سفر به آن و بعلاوه تفریح های آن گفته خواهد شد. با خبرنگاران همراه شوید.

ماه عسل در برمودا؛ راهنمای سفر و آب وهوا

برمودا از 138 جزیره کوچک و بزرگ تشکیل شده است که از شرق با کارولینای شمالی 650 مایل (1050 کیلومتر) فاصله دارد و با آب وهوای گرمسیری خود محل مناسبی برای زوجین است. ساحل دریا، صخره های مرجانی فراوان و کشتی های غرق شده متعدد، باعث شده اند تا به این مستعمره بریتانیایی لقب جزیره ارواح داده گردد.

در قسمت ساحل، برمودای سرسبز با شکوفه های فریزیا، گل کاغذی، گل ساعت، بوته یاسمن، پرنده بهشتی (استرلیتزلیا) و درخت گل طاووس که به آن درخت آتش نیز می گویند، پوشیده شده است.

اطلاعات لازم قبل از سفر

  • زبان: انگلیسی
  • شرایط ورود: گذرنامه
  • واحد پول: دلار برمودا (دلار آمریکا نیز کاملاً رایج است)
  • نحوه تردد در منطقه: نمی توانید ماشین کرایه کنید اما می توانید از تاکسی، اتوبوس، کشتی، موتورگازی و دوچرخه بهره ببرید.

برترین زمان سفر به برمودا

  • برترین زمان ازنظر شرایط جوی ماه می تا نوامبر است.
  • دمای هوا در طول سال از 15 تا 29 درجه سانتی گراد متغیر است. اگرچه در تمام طول سال امکان بارش وجود دارد اما در ماه اکتبر بیشترین میزان باریدن را خواهد داشت.

برترین قیمت ها

برترین قیمت ها مربوط به ماه نوامبر تا مارس است (به جز کریسمس و تعطیلات سال نو)؛ قیمت هتل ها در تاریخ های مختلف فرق دارد. فصل تندباد از ژوئن تا نوامبر متغیر است اما در ماه سپتامبر احتمال وقوع آن بیشتر خواهد بود.

تفریح ها

گلف: در برمودا زمین بازی گلف بیشتر از هر کشوری دیده می گردد. برترین باشگاه های گلف، باشگاه (Mid Ocean)، (Port royal)، (Riddle`s Bay) هستند.

غواصی: اینکه به این منطقه مثلث برمودا می گویند، بی دلیل نیست. بیش از 400 کشتی غرق شده در زیر آب های نیلگون، منتظر غواصان هستند. می توانید در این مکان، از کشتی کریستف کلمب را که یک کشتی لوکس اسپانیایی با طول 499 فوت (152 متر) بود، تماشا کنید.

اینجا صورتی است!

21 مایل (34 کیلومتر) ساحل صورتی رنگ، این جزیره سبز را احاطه نموده است. موجودات آهکی صورتی رنگ به اطراف صخره های مرجانی چسبیده اند. ساحل، این پودرهای صورتی را به نشان تشکر به امواج که از دور بزرگ هستند و نزدیک ساحل شکسته می شوند، می سپارد. خانه ها، ساختمان ها و کلیساها با طیف رنگ، صورتی رنگ شده اند و بام ها به رنگ سفید هستند که تضاد خیره کننده ای با آسمان آبی به وجود آورده اند.

منبع:theknot

منبع: کجارو

به "ماه عسل در برمودا؛ راهنمای سفر و آب وهوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماه عسل در برمودا؛ راهنمای سفر و آب وهوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید