لژیونر پرسپولیسی بمب غیرمنتظره استقلال ، توافق اولیه با آبی ها انجام شد

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، ظاهرا آبی ها در آستانه توافق با امیر عابدزاده قرار دارند و طبق آخرین خبری که شب گذشته داشتیم مذاکرات طرفین برای رسیدن به توافق نهایی ادامه داشت.

لژیونر پرسپولیسی بمب غیرمنتظره استقلال ، توافق اولیه با آبی ها انجام شد

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی تیم فوتبال استقلال درحالی خود را آماده رقابت در فصل نو لیگ برتر می نماید که هنوز معمای این تیم در قفس توری برای فصل پیش رو حل نشده و استقلالی ها نمی دانند کدام دروازه بان از دروازه این تیم در لیگ برتر در فصل بیست وسوم حراست خواهد نمود. این در شرایطی است که بعد از به سرانجام رسیدن قرارداد حسینی با استقلال و از آن جایی که این دروازه بان عملکرد خوبی را در دوره گذشته از خود به ثبت نرسانده بود، زمزمه های جدایی او از استقلال قوت گرفته اما این بازیکن با وجود خداحافظی، عصر روز گذشته در محل تمرین شاگردان نکونام حاضر شد تا شایعه تداوم همکاری دوباره اش با استقلال شدت بگیرد.

البته براساس شنیده های ظاهرا آبی ها در آستانه توافق با امیر عابدزاده قرار دارند و طبق آخرین خبری که شب گذشته داشتیم مذاکرات طرفین برای رسیدن به توافق نهایی ادامه داشت. در این خصوص روز گذشته از توافق بر سر جذب خالدآبادی، گلر ملی پوش تیم طرفدار در استقلال خبر دادیم و به نظر می رسد در هر صورت بدون توجه به سرنوشت همکاری حسینی یا هر گلر مطرح ایرانی یا خارجی دیگری با آبی ها، با اضافه شدن خالدآبادی، علیرضا رضایی که به سن بالای 23 سال رسیده از فهرست استقلالی ها خارج خواهد شد. با همه این اوصاف با وجود پیوستن گلر تیم ملی امید به استقلال باز هم معمای دروازه بانی این تیم تا این جای کار حل نشده به جای مانده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "لژیونر پرسپولیسی بمب غیرمنتظره استقلال ، توافق اولیه با آبی ها انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لژیونر پرسپولیسی بمب غیرمنتظره استقلال ، توافق اولیه با آبی ها انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید