فناوری های آینده آنالیز می شوند

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، دکتر سجاد عباسی فشمی، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، گفت: توسعه نوآوری نیازمند تمرین است.

فناوری های آینده آنالیز می شوند

به گفته وی، ادعایی نداریم که اینوتکس می تواند جهان را تغییر دهد ولی کوشش می گردد با افرادی که کلیشه ها را تغییر می دهند، هم افزایی ایجاد کند.

عباسی فشمی ادامه داد: زیست بوم استارت آپی کشور در سال 90 آغاز به کار کرد؛ هر چند این زیست بوم عقب تر از کشورهای همسایه ایجاد شد ولی این زیست بوم در کشور رشد خوبی داشت.

به گفته وی، با ایجاد زیر ساخت های قانونی و انتقال فناوری، روند رشد این زیست بوم، روند صعودی پیدا نموده است.

دبیر دوازدهمین نمایشگاه اینوتکس گفت: طی سال های اولیه برگزاری، این رویداد بیشتر با حضور شرکت های خارجی برای انتقال فناوری بود. اما بعد از مدت زمانی، استارت آپ های ایرانی با هدف تبادل فناوری در این رویداد مشارکت داشتند.

فشمی افزود: از سال 2018، اینوتکس با شعار زیست بوم نوآوری؛ زیر یک سقف برگزار شده است.

وی اضافه نمود: در دوازدهمین دوره این رویداد 450 مشارکت کننده از شرکت های دانش بنیان، پارک های علم و فناوری و مراکز رشد و سایر بازیگران این زیست بوم حضور دارند.

فشمی با تاکید بر اینکه اینوتکس تنها یک نمایشگاه نیست، گفت: در همین استیج افتتاحیه در مورد موضوعات عمومی حوزه های دانش بنیان و کسب و کارها بحث و گفتگو خواهد شد.

به گفته وی در بخش ایستگاه آینده فناوری درباره آینده فناوری ها، در بخش فروم حکمرانی در مورد قوانین حوزه کسب و کار و در بخش ارائه نیازها، تقاضاهای فناور محور عرضه می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فناوری های آینده آنالیز می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فناوری های آینده آنالیز می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید