ضرورت واکسن کرونا برای مردم از نظر یواخیم لوو

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، سرمربی سابق تیم ملی آلمان درباره اهمیت واکسیناسیون برای عبور از کرونا صحبت کرد.

ضرورت واکسن کرونا برای مردم از نظر یواخیم لوو

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی و به نقل از بیلد، یواخیم لو سرمربی سابق آلمان در بحث واکسیناسیون به وضوح به نفع واکسیناسیون صحبت کرد، اما از نظر او هیچ الزامی نباید وجود داشته باشد. لوو در رویدادی که به وسیله ماتیاس گینتر بازیکن ملی پوش در شبکه خبری اسکای اسپورت برگزار گردید، گفت: من فقط می توانم از جانب خودم صحبت کنم. اگر می خواهیم از همه گیری خارج شویم، واکسیناسیون لازم است. برای من منطقی است که واکسن بزنم. شما فقط می توانید به همه توصیه کنید، اما تصمیم با خود فرد است.

لوو گفت: سهمیه واکسیناسیون در همه باشگاه ها بیش از 90 درصد است. اگر یک سوم جمعیت واکسینه نشوند، این بیماری همه گیر ماه ها برای آلمان مسائل بزرگی ایجاد خواهد نمود. اگر تخت های مراقبت های ویژه پر باشد، ما واقعاً با مشکل بزرگی در کشور خود روبرو می شویم.

جاشوا کیمیچ که واکسینه نشده بود، در اواخر اکتبر نسبت به واکسیناسیون کرونا ابراز نگرانی نموده بود. او در حال حاضر همراه هم تیمی هایش سرژ گنابری، جمال موسیالا، اریک ماکسیم چوپوموتینگ و مایکل کویزانس در قرنطینه هستند.

سرمربی سابق آلمان در انتها گفت: می توانم احساس کنم که فوتبال دوباره مرا جذب می نماید، انگیزه دارم و از تماشای دوباره فوتبال لذت می برم و دوباره به چیزهایی که اتفاق می افتد علاقه مند هستم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ضرورت واکسن کرونا برای مردم از نظر یواخیم لوو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت واکسن کرونا برای مردم از نظر یواخیم لوو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید