توخل: نتوانستیم قدرت و ریتم مدنظرمان را مقابل یوونتوس اجرا کنیم، بابت اشتباه مان تنبیه شدیم

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، سرمربی تیم فوتبال چلسی معتقد است تیمش در بازی شب گذشته مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا، روی فرم نبوده است.

توخل: نتوانستیم قدرت و ریتم مدنظرمان را مقابل یوونتوس اجرا کنیم، بابت اشتباه مان تنبیه شدیم

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، توماس توخل که تیمش شب گذشته (چهارشنبه) در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه یوونتوس تن به شکست یک - صفر داد، پس از این بازی گفت: به نظرم ما بازی را با قدرت لازم آغاز نکردیم. ما مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و در 12 یا 15 دقیقه اول می توانستیم به آنها ضربه بزنیم. می توانستیم با قدرت بیشتر و ریتم بهتری بازی کنیم.

وی اضافه کرد: ما دو توپ خیلی بد لو دادیم که می توانست منجر به باز شدن دروازه مان گردد. در چنین سطحی از مسابقات نمی توان مرتکب چنین اشتباهی شد. ما نتوانستیم قدرت و ریتم مدنظرمان را به اجرا بگذاریم چون یوونتوس خیلی در لاک دفاعی فرو رفته بود. به نظرم ما کمی خسته و کُند بودیم و به لخاظ ذهنی در تصمیم گیری کُند عمل کردیم. بازی عجیبی برای بررسی کردن است.

سرمربی آلمانی چلسی در جمع بندی صحبت هایش اعلام کرد: دریافت چنین گل ساده ای در این سطح از مسابقات آن هم در آغاز نیمه دوم و آنهم وقتی که می دانید چه چیزی در انتظارتان است، غیرممکن است. ما بابت اشتباه مان تنبیه شدیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "توخل: نتوانستیم قدرت و ریتم مدنظرمان را مقابل یوونتوس اجرا کنیم، بابت اشتباه مان تنبیه شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: نتوانستیم قدرت و ریتم مدنظرمان را مقابل یوونتوس اجرا کنیم، بابت اشتباه مان تنبیه شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید