دیدبان حقوق بشر سوریه: آمریکا در حال ساختن مقر جدید در شرق سوریه است

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، منابع سوری گزارش کردند که نیرو های آمریکایی افزون بر توسعه یک پایگاه خود در حال تاسیس یک پایگاه جدید در شرق سوریه هستند.

دیدبان حقوق بشر سوریه: آمریکا در حال ساختن مقر جدید در شرق سوریه است

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ جعبه گیگابایتی، وبگاه خبری گروه موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه گزارش کرد که نیرو های آمریکایی پایگاه میدان نفتی العمر را توسعه می دهند و در عین در حال احداث پایگاه جدیدی در منطقه الجزرات (غرب استان دیرالزور- شرق سوریه) هستند.

در همین ارتباط، منابع سوری، پیشتر، گزارش کردند که 300 کامیون آمریکایی حامل تجهیزات نظامی به همراه هواپیما هایی باری به چند پایگاه نظامی این کشور در سوریه تجهیزات نظامی منتقل کرده اند.

دیدبان گزارش کرد که نیرو های آمریکایی طی روز های گذشته تجهیزات نظامی عظیمی به منطقه یادشده ارسال کردند بطوریکه چندین کامیون حامل تجهیزات نظامی به سمت منطقه الجزرات حرکت کردند.

طبق این گزارش، نیرو های آمریکایی همچنین در حال توسعه، پایگاه نفتی العمر در شرق دیر الزور هستند بطوریکه بخش اعظمی از 300 کامیون حامل تجهیزات نظامی آمریکا وارد این منطقه شدند.

این کامیون ها با خود تجهیزات نظامی، لجستیکی و مهمات حمل می کردند. از سویی دیگر، دیدبان گزارش کرده بود که طی روز های گذشته گروهی از سربازان آمریکایی و نیرو های ائتلاف بین المللی وارد سوریه شدند

پیشتر همچنین گزارش شوه بود که آمریکا به شبه نظامیان کُرد موسوم به نیرو های دموکراتیک سوریه (قسد) آموزش نظامی می دهد تا از آن ها برای محافظت از میدان های نفتی و پایگاه خود استفاده کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دیدبان حقوق بشر سوریه: آمریکا در حال ساختن مقر جدید در شرق سوریه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدبان حقوق بشر سوریه: آمریکا در حال ساختن مقر جدید در شرق سوریه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید