خبرنگاران بایدن عملکرد دولت ترامپ در توزیع واکسن را شرم آور دانست

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، نیویورک- خبرنگاران- رئیس جمهوری منتخب آمریکا با شرم آور دانستن عملکرد دولت ترامپ در توزیع واکسن کرونا گفت: نمی دانم چرا او هنوز هم به دنبال مسئولیتی است که نمی خواهد در آن کاری انجام دهد.

خبرنگاران بایدن عملکرد دولت ترامپ در توزیع واکسن را شرم آور دانست

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، جو بایدن عصر دوشنبه در تجمع انتخاباتی برای حمایت از 2 نامزد دموکرات برای تصدی کرسی سنای آمریکا در شهر آتلانتای ایالت جورجیا حضور یافت و این مطلب را بیان کرد.

وی اظهار کرد: رئیس جمهوری بیشتر وقت خود را صرف غر زدن و شکایت می نماید تا اینکه کاری برای حل مشکل انجام دهد.

رئیس جمهوری منتخب آمریکا ادامه داد: خطاب به دموکرات های جورجیا اضافه کرد: جورجیا، همه کشور به دنبال شما هستند تا ما را به جلو سوق دهید. قدرت به معنای واقعی کلی در دست شماست. یک ایالت می تواند جهت را نه فقط برای چهار سال آینده، بلکه نسل بعدی ترسیم کند.

بایدن، 2 نامزد جمهوری خواه را به وفاداری به ترامپ به جای وفاداری به مردم و قانون اساسی متهم کرد و گفت: اما 2 نامزد دموکرات به رای دهندگانشان و قانون اساسی وفادار خواهند بود.

وی تاکید نمود: من هیچ گاه به هیچ رئیس جمهوری چه جمهوری خواه و چه دموکرات سوگند یاد نکردم، من به قانون اساسی آمریکا سوگند یاد کردم.

رئیس جمهوری منتخب آمریکا اظهار کرد: هیچ کاری بدون اتحاد و دست در دست هم قرار دادن به انتها نمی رسد، ما پیش از این با چالش های بزرگی روبرو بودیم و همواره بر آنها غلبه کردیم.

بایدن با اشاره به روز خاتمه رای گیری انتخابات مرحله حذفی سنای آمریکا در سه شنبه، تاکید نمود: یک روز دیگر شما می توانید آمریکا را تغییر دهید، از این رو، شما باید رای بدهید. در آمریکا چه موافق باشید یا مخالف، هر قدرتی از سوی مردم می آید.

وی ادامه داد: هیچ نیروی سیاسی نمی تواند قدرت را تصاحب کند، قدرت تنها از سوی مردم به آنها داده می گردد.

انتخابات جورجیا برای تصاحب 2 کرسی سنای آمریکا در 13 آبان به حد نصاب نرسید و به مرحله حذفی رسید. این انتخابات روز سه شنبه 16 دی ماه برگزار می گردد.

در صورت پیروزی یک سناتور جمهوری خواه در این رقابت، با توجه به اینکه در حال حاضر 50 جمهوری خواه در سنا حضور دارند، اکثریت را در اختیار این حزب قرار می دهد اما اگر هر 2 کرسی از آن دموکرات ها گردد، تعداد کرسی های 2 حزب در این مجلس آمریکا برابر می گردد.

در این صورت در موارد تساوی آرا، رای کامالا هریس معاون رئیس جمهوری و رئیس سنا، مشخص کننده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بایدن عملکرد دولت ترامپ در توزیع واکسن را شرم آور دانست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بایدن عملکرد دولت ترامپ در توزیع واکسن را شرم آور دانست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید