حمایت مربی استقلال از طارمی ، پیش بینی جالب از نتیجه بازی پورتو ، اینتر

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، مربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال اظهار امیدواری کرد تیم پورتو به عنوان یکی از دو نماینده کشورش در لیگ قهرمانان اروپا برابر اینترمیلان به پیروزی برسد و مهدی طارمی هم برای این تیم گلزنی کند.

حمایت مربی استقلال از طارمی ، پیش بینی جالب از نتیجه بازی پورتو ، اینتر

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی آنلاین، تیم فوتبال پورتو در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب در ملاقاتی حساس و سخت به مصاف اینترمیلان ایتالیا می رود. پورتو که مدافع عنوان قهرمانی لیگ پرتغال محسوب می گردد، این فصل با 51 امتیاز در رده دوم جدول واقع شده است و امیدوار است که این عقب ماندن از صدر جدول پرتغال را با درخشش در لیگ قهرمانان اروپا جبران کند.

  • عکس| بمب خبری طارمی در پرتغال؛ شکار ستاره پورتو به وسیله میلیاردر ایرانی

یکی از امیدهای اصلی پورتو در این ملاقات، مهدی طارمی مهاجم ایرانی است که طی دو فصل گذشته برابر تیم های ایتالیایی در اروپا خوب درخشیده است. طارمی ابتدا برابر یوونتوس که کریستیانو رونالدو را در اختیار داشت گلزنی کرد و سال گذشته هم برابر آث میلان یک پاس گل داد.

هرچند طارمی در سه ملاقات اخیر پورتو در پرتغال پیروز به گلزنی نشده است اما او یکی از بازیکنان مورد توجه تیم اینتر بوده و قطعاً این تیم برنامه هایی برای مهار او خواهد داشت؛ به ویژه اینکه جوزپه برگومی مدافع سابق تیم ملی ایتالیا و تیم اینتر هم نسبت به مهار و متوقف کردن مهاجم ایرانی پورتو هشدار داده است.

از آنجا که پورتو در کنار بنفیکا یکی از دو نماینده پرتغال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا است، خبرنگاری در همین ارتباط سراغ روی ماتا مربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال رفت.

ماتا پس از پیروزی استقلال مقابل ملوان در جام حذفی با تمجید از تیم پورتو گفت: پورتو بازی های خوب و رقابتی را برگزار می نماید. آنها تیم و مربی بسیار خوبی دارند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا فکر می کنید طارمی در این ملاقات گلزنی کند و به درخشش در لیگ قهرمانان اروپا ادامه بدهد؟ گفت: امیدوارم که طارمی مقابل اینتر گل بزند.

مربی پرتغالی استقلال بعلاوه درباره شانس پورتو برای پیروزی در این ملاقات توضیح داد: پورتو تیم خوبی است ولی فکر می کنم نتیجه بازی 50 به 50 باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "حمایت مربی استقلال از طارمی ، پیش بینی جالب از نتیجه بازی پورتو ، اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت مربی استقلال از طارمی ، پیش بینی جالب از نتیجه بازی پورتو ، اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید