تیراندازی معلولان قهرمانی دنیا، زمانی و میرشفیعی فینالیست نشدند، انتها کار نمایندگان ایران با 2 نقره و یک سهمیه پارالمپیک

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، ملی پوشان ایران با کسب 2 مدال نقره و یک سهمیه پارالمپیک، به کار خود در رقابت های تیراندازی معلولان قهرمانی دنیا در استرالیا انتها دادند.

تیراندازی معلولان قهرمانی دنیا، زمانی و میرشفیعی فینالیست نشدند، انتها کار نمایندگان ایران با 2 نقره و یک سهمیه پارالمپیک

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، در ادامه رقابت های تیراندازی معلولان قهرمانی دنیا در سیدنی، صبح امروز (آدینه) مهدی زمانی و سیدمحمدرضا میرشفیعی در مرحله مقدماتی تپانچه 10 متر بادی به رقابت با حریفان پرادختند. در این مرحله، زمانی با ثبت رکورد 556 در رده نوزدهم نهاده شد و از راهیابی به فینال بازماند. همچنین میرشفیعی با رکورد 536 و ایستادن در صندلی چهل و نهم به فینال نرسید.

بدین ترتیب تیم ملی پاراتیراندازی کشورمان با کسب دو مدال نقره (انفرادی و تیمی) و یک سهمیه مستقیم تفنگ بادی 10 متر ایستاده کلاس SH1 به کار خود در رقابت های قهرمانی دنیا انتها داد.

مسابقات قهرمانی دنیا 2019 استرالیا از 19 مهر با شرکت 283 پاراتیرانداز از 55 کشور شروع شد و امروز به انتها رسید. در این دوره از رقابت ها 53 سهمیه پارالمپیک توزیع شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تیراندازی معلولان قهرمانی دنیا، زمانی و میرشفیعی فینالیست نشدند، انتها کار نمایندگان ایران با 2 نقره و یک سهمیه پارالمپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی معلولان قهرمانی دنیا، زمانی و میرشفیعی فینالیست نشدند، انتها کار نمایندگان ایران با 2 نقره و یک سهمیه پارالمپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید