برگزاری مراسم ویژه برای رونمایی از سردیس ناصر حجازی

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران با توضیحاتی درباره نامگذاری خیابانی به نام ناصر حجازی، از برگزاری مراسمی ویژه برای رونمایی از سردیس ناصر حجازی اطلاع داد.

برگزاری مراسم ویژه برای رونمایی از سردیس ناصر حجازی

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، حجت نظری، رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران از برگزاری یادواره مرحوم ناصر حجازی و آغاز به کار جایزه ویژه ناصر حجازی اطلاع داد و جزئیات آن را تشریح کرد.

حجت نظری در این باره گفت: ناصر حجازی اسطوره تکرارنشدنی فوتبال است که صرفاً محدود به باشگاه استقلال و حتی ورزش فوتبال نمی گردد. او شخصیتی الهام بخش و محبوب داشت که مورد اعتماد و علاقه طیف های فکری مختلف بود.

وی ادامه داد: به همین دلیل با پیگیری هایی که انجام دادیم، با پیشنهاد بنده خیابانی به نام ناصر حجازی نام گذاری شده و حد فاصل بزرگراه شهید ستاری تا بلوار تعاون (بلوار فردوس غرب) به نام ناصر حجازی تغییر نام داد، چراکه هیچ مصوبه ای برای نام گذاری محدوده بلوار فردوس غرب وجود نداشت و علاوه بر آن، کمپ باشگاه استقلال نیز در همین محدوده قرار داشت که خوشبختانه در روز تولد ناصر خان حجازی، تابلوی خیابان نیز تغییر کرد.

عضو کمیسیون نام گذاری شورای شهر تهران اضافه نمود: همچنین بنا بود که در این روز، مراسم رونمایی از سردیس ناصر حجازی و مراسم اهدای جایزه ویژه حجازی نیز برگزار گردد که با توجه به جابه جایی غیرمنتظره ملاقات استقلال - شاهین این مراسم به روز سه شنبه بیست وششم آذر ماه موکول شد.

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران با بیان اینکه بنا داریم تا جایزه ویژه ناصر حجازی را به صورت سالانه برگزار کنیم، گفت: در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد ناصر حجازی، جایزه ویژه ناصر حجازی نیز به یک نفر اعطا خواهد شد و علاوه بر آن، تندیس های این برنامه نیز به چندین نفر در رشته های خبرنگاری و عکاسی، فیلم سازی، ورزش و... داده می گردد.

به گفته حجت نظری مراسم عصر روز سه شنبه در تالار ایوان شمس برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "برگزاری مراسم ویژه برای رونمایی از سردیس ناصر حجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مراسم ویژه برای رونمایی از سردیس ناصر حجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید