با هتل ماریانا کیش به ساحل اختصاصی خود بروید

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، هتل مارینا کیش یک پارک هتل با سبک معماری کلاسیک و چند هکتار فضای سبز در جزیره کیش است. این هتل با در اختیار داشتن یک ساحل اختصاصی، شنا کردن، تقریحات آبی و هر آنچه در یک سفر هیجان انگیز به کیش در پی آن هستید را برای شما فراهم می کند. همچنین رزرو بلیط تمامی تفریحات و ورزش های آبی در لابی هتل به سادگی امکان پذیر است.

با هتل ماریانا کیش به ساحل اختصاصی خود بروید

اتاق ها و سوئیت های هتل مارینا کیش

دبل پارک، تویین پارک، تویین دریا، دبل دریا، جونیور سوئیت دوخواب و یک خواب از جمله واحدهای اقامتی این هتل است. جونیور سوئیت دو خواب با 64 متر فضا برای ظرفیت چهار نفر، طراحی شده است. امکان افزودن سرویس اضافه در هر اتاق یا سوئیت وجود دارد. چشم انداز این سوئیت رو به فضای پارک یا دریا قرار گرفته است. سوئیت رویال با متراژ 148 و ظرفیت شش نفر برای یک سفر دسته جمعی گزینه مناسبی است. صندوق امانات، سرویس چای و قهوه، بالش طبی، آشپزخانه بخش اندکی از امکانات این هتل پنج ستاره است.

رستوران لوتوس و کافه های مجذوب کننده مارینا

هتل مارینا با منوی گوناگون خود انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را در وعده صبحانه و نهار برای مهمانان به صورت رایگان طبخ و سرو می کند. منوی رستوران به صورت روزانه تغییر می کند و مسافران از این تنوع در طول سفر خود بهره می برند. کافی شاپ هتل علاوه بر طبقه اول و دوم در فضای پارک نیز وجود دارد.

مسافران می توانند غذا یا نوشیدنی خود را در این فضای فرح بخش صرف کنند. کافه های ساحلی هتل مارینا کیش از کیفیت خدمات و منوی متنوعی برخوردار است. در کافه رد مارین، انواع فست فود ساحلی طبخ می شود. کافه گرین مارین همان طور که از نامش پیداست به سرو غذای سالم توجه دارد. انواع سالاد، سبزیجات تازه و عرقیجات در این کافه به مهمانان ارائه می شود. کافی شاپ بلو مارین، انتخاب مناسبی جهت استراحت، بعد از یک تفریح آبی پرهیجان است.

امکانات مارینا

این هتل از افراد متخصص جهت انواع ماساژ، اسپا و لیفت صورت بهره می گیرد. ماساژ شیر و عسل و ماساژ سنگ داغ از جمله آن است. در فضای اسپا به حواس طبیعی و پنج گانه انسان، توصیه برای رژیم غذایی، موزیک های متناسب و ارائه خدمات طبق استاندارد جهانی توجه می شود. امکان اجاره خودرو، استفاده از سالن بدنسازی، فضای تنیس، دوچرخه سواری، سونا و استخر در هتل وجود دارد. ساحل اختصاصی مارینا پارک هتل کیش به آموزش کایت بردینگ زیر نظر مربیان مجرب می پردازد. بخشی از این ساحل به تفریحات دریایی نظیر غواصی، پاراسل و تیوب سواری اختصاص دارد. این ساحل مرکز سوختگیری، سرویس و تعمیرات انواع قایق ها نیز هست.

قوانین هتل

استعمال دخانیات در اتاق ها و فضای داخلی هتل مارینا ممنوعیت دارد. کنسل کردن واحد اقامتی تا 72 ساعت قبل از وورد مسافر بلامانع و تا پیش از 48 ساعت مشمول پرداخت هزینه یک شب اقامت به عنوان جریمه می شود. لازم به ذکر است که در صورت لغو اقامت در هتل در کمتر از 48 ساعت تمامی هزینه اقامت دریافت می شود.

منبع: همگردی

به "با هتل ماریانا کیش به ساحل اختصاصی خود بروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با هتل ماریانا کیش به ساحل اختصاصی خود بروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید