اف16 تنها جنگنده تمام عیار بدون خلبان!، عکس

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، این هواپیماها به هیچ عنوان بدون سرنشین پرواز نخواهند کرد! به علاوه اپراتورها پس از پرواز به مهندسان و دانشمندان ما بازخورد ارائه می نمایند، چرا که هدف برنامه ونوم این است که نیروی هوایی را قادر سازد تا به سرعت دانش خود را برای خودمختاری بالقوه توسعه دهد.

اف16 تنها جنگنده تمام عیار بدون خلبان!، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ جعبه گیگابایتی ، براساس گزارش کاماپرس، نیروی هوایی ایالات متحده میخواهد شش جنگنده اف-16 خود را اصلاح نموده و در جهت پیاده سازی آزمایشی فناوری های خودران از آن ها استفاده نمایند.

به نقل از مجله دفاع انگلستان، این پروژه در راستای تحقق اهداف برنامه ونوم-ای اف تی و برای تقویت عملکرد خودمختار نیروی هوایی انجام خواهد شد.

البته گفتنی است در طول این آزمایش ها، خلبانان همچنان در کابین می نشینند تا از نزدیک بر روی عملیات نظارت داشته باشند و در طول زمان عملکرد خودمختار آن ها را بهبود بخشند.

مدیران پروژه در این خصوص تأکید کردند:این هواپیماها به هیچ عنوان بدون سرنشین پرواز نخواهند کرد! به علاوه اپراتورها پس از پرواز به مهندسان و دانشمندان ما بازخورد ارائه می نمایند، چرا که هدف برنامه ونوم این است که نیروی هوایی را قادر سازد تا به سرعت دانش خود را برای خودمختاری بالقوه توسعه دهد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "اف16 تنها جنگنده تمام عیار بدون خلبان!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اف16 تنها جنگنده تمام عیار بدون خلبان!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید