استارت استقلال در جام حذفی با ملاقات مقابل نود ارومیه

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، خبرگزاری خبرنگاران- سرمربی استقلال در آستانه جام حذفی توصیه مهمی به بازیکنان تیمش نموده است.

استارت استقلال در جام حذفی با ملاقات مقابل نود ارومیه

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، فرهاد مجیدی روز گذشته به بازیکنان تیمش هشدار داد اگر نود ارومیه را دست کم بگیرند، ممکن است غافلگیر شوند. استقلال بعد از 2 پیروزی پشت سر هم برابر پیکان و سپاهان فردا در جام حذفی به مصاف نود ارومیه می رود، تیمی که با سقوط از لیگ یک، در فصل جاری در لیگ 2 حضور دارد.

شاید روی کاغذ پیروزی برابر نود ارومیه برای استقلال کار چندان سختی نباشد اما فرهاد مجیدی از بازیکنان تیمش خواسته به هیچ عنوان این تیم را دست کم نگیرند تا آبی ها برابر حریف کم نام و نشان خود غافلگیر نشوند. استقلال فردا از ساعت 17:30 دقیقه به مصاف نود ارومیه می رود و ممکن است مجیدی بخواهد از بازیکنانی که کمتر فرصت بازی پیدا نموده اند استفاده کند.

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از بازی فردا در مجموعه ورزشی آرارات برگزار گردید. آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از ملاقات با 90 ارومیه در استادیوم آرارات تهران برگزار گردید. با توجه به بارش شدید باران اعضای تیم استقلال مجبور شدند به سالن این مجموعه رفته و در آنجا تمرین نمایند. وریا غفوری به علت مصدومیت در تمرین امروز حضور نداشت. رشید مظاهری در تمرین امروز تیمش حضور پیدا کرد اما با بازیکنان تمرین نکرد. تیم فوتبال استقلال فردا در استادیوم آزادی و از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف 90 ارومیه می رود.

سرمربی استقلال در نشست خبری قبل از بازی با نود ارومیه ادعای عجیبی را در مورد دروازه بان تیمش بیان کرد. فرهاد مجیدی خاطرنشان کرد رشید مظاهری به علت مصدومیت به بازی با نود ارومیه نخواهد رسید، این در حالی است که مظاهری روز گذشته به طور کامل در تمرین استقلال شرکت کرد. فرهاد مجیدی مدت ها است از مظاهری حتی به عنوان دروازه بان ذخیره هم استفاده نمی نماید و او با وجود حضور در تمرینات بازی ها را از خانه دیدن می نماید.

امروز فرهاد مجیدی وقتی با سوالی در مورد مظاهری روبرو شد ترجیح داد به این شکل به آن پاسخ بدهد: رشید مظاهری در تمرین دیروز دچار مصدومیت شده و طبق اعلام پزشکان ما شرایط حضور در این ملاقات را ندارد.

این اظهارنظر در شرایطی است که طبق عکس هایی که از تمرین روز گذشته استقلال منتشر شده، او در تمرین به صورت کامل حضور داشت و به نظر نمی رسد با مصدومیتی روبرو باشد. مظاهری مدت ها است از سوی فرهاد مجیدی به بازی گرفته نمی گردد و باید دید تصمیم او در نیم فصل چه خواهد بود.

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از ملاقات استقلال و 90 ارومیه در جام حذفی گفت: ما با تیمی بازی داریم که شناخت چندانی از ان تیم نداریم. روز گذشته به بازیکنانم گفتم با جدیت در این بازی حاضر می شویم و این تیم را دستکم نمی گیریم. سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه آیا قرار است فردا از تمام بازیکنان تیمش استفاده کند یا خیر گفت: تصمیم گرفتیم در بازی فردا به چند بازیکن استراحت بدهیم و از نفراتی که کمتر بازی کردند استفاده کنیم. البته بازیکنان ما بسیار خوب تمرین کردند و لود آنها بسیار عالی است. مطمئن باشید با جدیت وارد زمین می شویم.

مجیدی در مورد اینکه تیمش با چه انگیزه ای در بازی فردا حاضر می گردد بیان کرد: چون در جام حذفی در 2 سال اخیر پیروز به کسب عنوان قهرمانی نشدیم به بازیکنان تیمم گفته ام روی این جام حساب ویژه ای باز کردیم.ما سال جاری تمرکز می کنیم این 2 ناکامی در جام حذفی 2 سال اخیر را جبران کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که در پفراینده بازیکن گابنی 2 امتیاز به استقلال یاری کرد یا 3 امتیاز به سپاهان گفت: شرایط بازی ها به شکلی نیست که تیم ها با 2 امتیاز کمتر و بیشتر شانس قهرمانی داشته باشند یا این شانس را از دست بدهد. همه تیمهای بالای جدول شانس قهرمانی دارند ولی مهم این است که در بازی های بعد پیروز شویم. زیاد برای من مهم نبود که 2 امتیاز به استقلال یا 3 امتیاز به سپاهان اضافه گردد. قبلا هم برای سپاهان این اتفاق اتفاق افتاده بود و اگر خاطرتان باشد سپاهان مقابل پرسپولیس حضور پیدا نکرد و اختلاف 2 امتیازی ما با پرسپولیس به 5 رسید. بنابراین این 3 امتیاز به تیمی شانس قهرمانی بدهد، مهم این است که ما به فرایند پیروزی های مان ادامه بدهیم و شانس قهرمانی داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "استارت استقلال در جام حذفی با ملاقات مقابل نود ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارت استقلال در جام حذفی با ملاقات مقابل نود ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید