گیلانی: زحمات چندین ساله بانوان به ثمر نشست

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، سرپرست تیم هندبال جوانان دختر کشورمان ابراز امیدواری کرد که با حمایت های انجام شده، موفقیت ها ادامه داشته باشد.

گیلانی: زحمات چندین ساله بانوان به ثمر نشست

آزاده گیلانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ جعبه گیگابایتی، در مورد نایب قهرمانی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: با توجه به عدم حضور تیم های قدرتمندی مانند ژاپن و کره جنوبی که در آسیا همواره مقام دار بودند، سهمیه حضور در مسابقات جهانی برای آسیا از پنج به دو تقلیل یافت و خوشبختانه ما توانستیم برای اولین بار مقام دوم را کسب کنیم و راهی مسابقات جهانی شویم.

وی در ادامه اضافه نمود: این اتفاقی که برای هندبال ایران رقم خورد، حاصل کوشش مربیان پیشکسوتی بود که بدون هیچ چشم داشتی کوشش کردند و وقت و زندگی خود را گذاشتند تا بتوانند هندبال ایران را ارتقا دهند. من عضو اولین تیمی بودم که با پیگیری های مربیان خوبم همانند خانم ها کریمیان، ابراهیمی، یوسف، مبرا، کوهیان، غارسی و علوی و بسیاری از مربیان دیگر که برای این کشور کوشش کردند، اعزام شدم. کوشش این بزرگان باعث شد تا درهای بین المللی به روی هندبال باز گردد و پوشش ما مورد تایید فدراسیون آسیا و جهانی قرار گیرد. این کوشش ها بر کسی پوشیده نیست.

سرپرست تیم هندبال جوانان دختر کشورمان در انتها یادآوری کرد: ضمن تشکر از حمایت های فدراسیون، امیدوارم این موفقیت ها تداوم داشته باشد و با دعای خیر مردم نماینده شایسته ای برای ملت ایران در مسابقات جهانی باشیم .

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گیلانی: زحمات چندین ساله بانوان به ثمر نشست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیلانی: زحمات چندین ساله بانوان به ثمر نشست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید