گل محمدی: بازیکنان پرسپولیس در هند مردانه جنگیدند

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، یحیی گل محمدی پس از پیروزی 4 بر 2 تیمش مقابل الریان قطر گفت: جا دارد از مسئولان برگزاری مسابقات، فدراسیون و مردم هند بابت میزبانی خیلی خوبی که از ما داشتند تشکر کنم. ما با امتیازات خوب و مقتدرانه توانستیم راهی مرحله بعد شویم.

گل محمدی: بازیکنان پرسپولیس در هند مردانه جنگیدند

وی اضافه نمود: زحمات زیادی برای این اتفاق کشیده شد. از همه کسانی که زحمت کشیدند، مسئولان باشگاه و حمایت رسانه ها و هواداران تشکر می کنم. خصوصا از بازیکنان با غیرت مان که با تمام مشکلاتی که داشتند برای شادی دل هواداران مان، مردانه جنگیدند و جانفشانی و ایثار کردند. در این شرایط آب و هوایی و سختی هایی که متحمل شدیم، با تمام وجود کار کردند. به همه آنها خسته نباشید می گویم.

سرمربی پرسپولیس توضیح داد: بازی خوب و با تعداد گل های بالا بود. هر کسی این بازی را دید لذت برد. خیلی خوب توانستیم توپ را به گردش دربیاوریم و یک بازی پویا را به نمایش بگذاریم. از نظر فنی خیلی از حریف بهتر بودیم و امیدوارم بتوانیم همین فرایند را در ادامه لیگ قهرمانان و مسابقات داخلی داشته باشیم.

گل محمدی در خصوص اینکه چه احساسی از صعود به عنوان تیم اول داشته و انتظار چه نتیجه ای در این مسابقات دارد، گفت: هدف اول ما همین بود. اینکه به چه تیم هایی در مرحله بعد بخوریم چیزی نیست که در خصوصش زیاد فکر کنیم. اگر تیمی می خواهد به فینال آسیا برسد باید با تیم های قدرتمندی روبه رو گردد و باید این را بپذیرد. قطعا هر تیمی مقابل ما قرار بگیرد سختی خواهد داشت و ما با انگیزه بالا به مراحل بعد فکر می کنیم.

وی در خصوص اینکه پرسپولیس با عملکردش در مرحله گروهی هواداران جدیدی را به دست آورده، مطرح نمود: باعث خوشحالی ماست که تیم ما هواداران خوبی پیدا نموده است. همواره روابط دو کشور هند و ایران صمیمانه و با دوستی زیاد بوده است. از لحاظ فرهنگی مشترکات زیادی داریم و فکر می کنم فوتبال هم به این موضوع یاری می نماید که دوستی و صلح و صفا بین دو کشور بیشتر گردد. از همه تشکر می کنیم. خاطرات خوبی در این کشور داشتیم و خیلی امیدوارم یک سفر دیگر به این کشور خوب (هند) داشته باشیم.

منبع: فرارو

به "گل محمدی: بازیکنان پرسپولیس در هند مردانه جنگیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: بازیکنان پرسپولیس در هند مردانه جنگیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید