وگهورست: الان دیگر مسی نام من را می داند

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، یکی از بازی های مجذوب کننده جام جهانی 2022 ملاقات تیم ملی فوتبال هلند برابر آرژانتین بود.

وگهورست: الان دیگر مسی نام من را می داند

در این بازی آرژانتین با دو گل از حریف خود پیش افتاد، اما تعویض طلایی فان خال باعث شد تا کار به تساوی و در نهایت ضربات پنالتی کشیده گردد.

ستاره هلندی ها در این بازی وگهورست بود؛ مهاجم بلند قدی که به عنوان بازیکن جایگزین وارد میدان شد و دو گل به ثمر رساند که البته بعد از بازی مسی برخورد زننده ای با او داشت.

این مهاجم هلندی که در لیگ ترکیه بازی می نماید در واکنش به برخورد تند مسی با او گفت: از نظر من وقتی بازی آغاز می گردد همه بازیکنان با هم برابر هستند و هیچ فرقی وجود ندارد. من همیشه در میدان یک جنگنجو هستم و تا خاتمه می جنگم و کوشش می کنم. من به ندرت در طول بازی به مسی نزدیک شدم. فکر می کنم که او انتظار چنین بازی و کوششی را از من نداشت و غافلگیر شد.

او ادامه داد: من احترام زیادی به مسی می گذارم. او یکی از برترین بازیکنان تاریخ است. می خواستم بعد از بازی احترام خود را به او نشان دهم، اما فکر می کنم که او آمادگی این رفتار را نداشت. اکنون دیگر مسی نام من را می داند و این مساله خوبی برای من است.

منبع: فرارو

به "وگهورست: الان دیگر مسی نام من را می داند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وگهورست: الان دیگر مسی نام من را می داند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید