هشدار پلیس به افرادی که تازه در بورس سرمایه گذاری نموده اند

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی ضمن توصیه به سرمایه گذاران تازه وارد در بازار بورس گفت: این افراد تا حد امکان از سرمایه گذاری با سرمایه اقتصادی زندگی خودداری نموده و به شایعات، تبلیغات و هیاهوی فضای مجازی توجه ننمایند و به کارشناسان و نهاد های تخصصی مراجعه نمایند.

هشدار پلیس به افرادی که تازه در بورس سرمایه گذاری نموده اند

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ جعبه گیگابایتی، سردار محمدرضا مقیمی با اشاره به استقبال بی سابقه مردم از بازار بورس اظهار کرد: بازار بورس در هفته های گذشته روز های طلایی را سپری نموده و رشد قابل توجه شاخص بورس در روز های اخیر باعث شد تا افرادی که تا به امروز فقط اسم بورس را شنیده بودند و هیچ شناختی از آن نداشتند، با سرمایه اندک وارد این بازار شوند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی اضافه کرد: باید در نظر داشت بی اطلاعی تازه واردان از نحوه خرید و فروش سهام در بورس می تواند چالش برانگیز باشد و در صورت عدم توجه به خیلی از موارد، افراد را با تهدیداتی روبرو کند.

وی ادامه داد: در این راه باید افراد علاقه مند به سرمایه گذاری با کارشناسان اقتصادی درحوزه سرمایه و بورس مشورت نموده تا با سرمایه گذاری صحیح ریسک سرمایه گذاری را به حداقل برسانند.

این مقام انتظامی در راستای صیانت از بروز معضلات اقتصادی و آسیب های مربوطه به افراد تازه وارد سرمایه گذار در بورس توصیه کرد: بازار سرمایه احتیاج به صبر دارد و هموطنانی که سرمایه گذاری می نمایند باید در نظر داشته باشند که این نوع از بازار بلندمدت بوده و نباید هیجانی عمل نمایند و با سرمایه های غیرلازم خود وارد بورس شوند.

مقیمی از افرادی که به تازگی وارد بازار سرمایه شده اند، خواست تا حد امکان از سرمایه گذاری با سرمایه اقتصادی زندگی خودداری نموده و به شایعات، تبلیغات و هیاهوی فضای مجازی توجه ننمایند و به کارشناسان و نهاد های تخصصی مراجعه نمایند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با توجه به مأموریت های این پلیس، مبنی بر پیش بینی و پیشگیری از جرایم اقتصادی و جلوگیری از تهدیدات و آسیب های اقتصادی به عموم هموطنان که به سرمایه گذاری در بورس روی آورده اند، هشدار داد که با آموزش و تخصص کافی در این راه قدم برداشته و با شناخت ناکافی به جای سودآوری، اصل سرمایه خود را از دست ندهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "هشدار پلیس به افرادی که تازه در بورس سرمایه گذاری نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار پلیس به افرادی که تازه در بورس سرمایه گذاری نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید