میرزازاده: در جهانی نروژ در پی برترین نتیجه هستم

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، امین میرزازاده عضو تیم ملی کشتی فرنگی در وزن 130 کیلوگرم در رقابتهای جهانی 2021 نروژ در مورد برگزاری اردوها گفت: شرایط اردویی بسیار خوب است. کمتر از یک ماه تا شروع مسابقات جهانی فرصت داریم. کادر فنی زحمات زیادی کشیده اند و آماده هستیم تا خوشرنگ ترین مدال را بتوانیم کسب کنیم.

میرزازاده: در جهانی نروژ در پی برترین نتیجه هستم

وی در خصوص تمریناتش در اردوها گفت: کادر فنی برنامه های خاصی برای ما در نظر گرفته، البته در کنار این تمرینات قدرتی هم را هم انجام می دهم تا بتوانم بهتر روی تشک حاضر شوم.

میرزازاده در خصوص حضورش در مسابقات جهانی نروژ و بعلاوه حریفان اصلی خود گفت: در این مسابقات در پی برترین نتیجه هستم و با خیلی از حریفان چندین بار کشتی گرفته ام. البته هنوز فهرست شرکت کننده ها در این مسابقات اعلام نشده، اما من با توجه به احتمالات که شاید بعضی نفرات مقابلم قرار بگیرند فیلم کشتی های آنها را میبینم و بررسی می کن. البته باید بگویم که مهمترین حریفانم کشتی گیران کوبایی، ترک و گرجستانی هستند.

وی در خصوص حضور مربیان سازنده در اردوها گفت: حضور این مربیان در اردوهای تیم ملی تأثیر بسیار مثبتی دارد، چون انگیزه ای برای خود مربیان است تا بیشتر به شاگرد پروری بپردازند و تبادل دانش هم یکی از تأثیرات مثبت این حضورها است.

فرنگی کار وزن 130 کیلوگرم تیم ملی کشتی کشورمان گفت: در خصوص لیگ برتر فعلاً با هیچ تیمی صحبت نکرده ام و بیشتر حواسم بر مسابقات جهانی متمرکز است. البته حضور در لیگ هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ عملکردی تأثیر بسیار مثبتی دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "میرزازاده: در جهانی نروژ در پی برترین نتیجه هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرزازاده: در جهانی نروژ در پی برترین نتیجه هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید