قاتل فراری پس از 4 ماه به دام افتاد

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، فرمانده انتظامی ملایر از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از 4 ماه کوشش ماموران پلیس آگاهی استان همدان اطلاع داد.

قاتل فراری پس از 4 ماه به دام افتاد

به گزارش گروه حوادث وبلاگ جعبه گیگابایتی از همشهری آنلاین، سرهنگ محمدباقر سلگی درباره جزئیات این قتل اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره نزاع فردی در مرداد امسال، یک جوان 23 ساله با سلاح سرد به قتل رسید و در آنالیز ها تعیین شد که ضارب از بستگان مقتول بوده و بعد از ارتکاب قتل متواری شده است.

وی اضافه نمود: قاتل سابقه دار با جابه جایی و تغییر مخفیگاه خود، امکان دسترسی ماموران را سخت نموده بود، ولی کارآگاهان دامنه فعالیت را بیشتر کردند تا اینکه پایان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس آگاهی مرکز استان همدان و با اخذ نیابت قضایی، مخفیگاه او شناسایی شد.

فرمانده انتظامی ملایر اضافه نمود: بعد از 2 شبانه روز تعقیب و مراقبت ماموران در محل مورد نظر در یکی از استان های مرکزی کشور، پایان قاتل متواری در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد و برای رسیدگی قانونی به پلیس آگاهی ملایر انتقال یافت.

سرهنگ سلگی بیان نمود: در تحقیقات فنی و تخصصی ماموران پلیس آگاهی، متهم به قتل جوان 23 ساله به علت اختلافات اقتصادی و خانوادگی اعتراف کرد که در این زمینه با تشکیل پرونده و تکمیل مستندات قانونی، قاتل تحویل مرجع قضایی داده شد.

منبع: جام جم آنلاین

به "قاتل فراری پس از 4 ماه به دام افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاتل فراری پس از 4 ماه به دام افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید