عبدالملک الحوثی: مردان ارتش قهرمان یمن تانک های آمریکایی را زیر پا گذاشتند

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، عبدالملک الحوثی گفت، ملت یمن با قدرت ایمان، ثبات و اعتقادات و باورشان که بزرگترین دژ مستحکم آنهاست، با چالش ها روبه رو خواهند شد.

عبدالملک الحوثی: مردان ارتش قهرمان یمن تانک های آمریکایی را زیر پا گذاشتند

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، به نقل از سایت شبکه المسیره، عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن امروز، چهارشنبه در سخنرانی با عنوان ایمان درخشان در جمعی از شخصیت های اجتماعی و مسؤولان دولت گفت: مواضع ما با قدرت ایمان و پایداری جوانان مان در تمام جبهه ها با روحیه ایمان معنوی قوی بوده است.

وی افزود: وقتی مردی از ملت ما در میدان می ایستد و دشمنان با سازوبرگ های جدید می آیند نمی توانند او را از جایش تکان دهند.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: مردانی از قهرمانان ارتش و کمیته های مردمی یمن تانک های آمریکایی منهدم شده را زیر پاهایشان گذاشتند و بر فراز آنها رفتند این نشات گرفته از قدرت ایمان شان است.

وی گفت: ما اکنون مقابل جنگی هستیم که در آن از تمام ابزارهای نظامی و اقتصادی برای سیطره بر ملت یمن استفاده می شود اما آنها شکست خوردند. دشمنان در سیطره یافتن بر ملت یمن شکست خوردند زیرا ما از اخلاق و معنویات بهره می بریم. ما مردمی هستیم که بر خدا توکل کرده ایم و به وعده پیروزی او ایمان داریم.

رهبر انصارالله گفت: نعمت خدا را هرگز ضایع نمی کنیم و ایمان ما ایمانی عظیم است که هرگز آن را تباه نمی کنیم. ما روز محشر رو سفید مقابل خدا حاضر خواهیم شد.

عبدالملک الحوثی شرح داد، نبی اکرم الیمن را با عبارت ایمان الیمان توصیف کرد که معانی بسیاری دارد و ملت یمن ملتی مومن هستند.

وی افزود، الله تعالی کسانی را که متصف به صفت ایمان به پیروزی و توفیق هستند وعده داده که خداوند از کسانی که ایمان بیاورند دفاع می کند.

رهبر انصارالله ادامه داد: صدق ایمان التزام عملی است و ما باید بدانیم که هیچ چیز مثل صدق ایمان ما را محفوظ نمی دارد. ما اکنون با جنگی فرهنگی و عقیدتی روبه رو هستیم و دشمن تلاش می کند با چیزهایی خارج از هویت ما بر ما تاثیر بگذارد.

وی گفت، خلأ فرهنگی به دشمن اجازه خواهد داد در تهاجم فرهنگی پیروز شود زیرا فرد هیچ ایمنی برای مقابله با آن ندارد.

عبدالملک الحوثی شرح داد: به مجرد نداشتن این ایمنی فرهنگی جوان خود به خود تحت تاثیر قرار خواهد گرفت و دشمنان تلاش می کنند ما را از هویت ایمانی مان جدا کنند تا بر ما به طور کامل مسلط شوند. اگر دشمن بر فکر و روح و فرهنگ و اراده ما مسلط نشود هرگز نخواهد توانست بر خاک و حاکمیت و استقلال ما مسلط شود.

رهبر انصارالله گفت: دشمن برای ما چیزی جز وبای همگانی ندارد دشمن فرهنگ و علمی به ما نمی دهد این را در عراق شاهدیم زمانی که آمریکا علما و دانشمندان را در آنجا کشت. دشمنان می خواهند فساد را به ما صادر کنند تا امتی شکست خورده شویم که اراده ، موضع و قدرتی ندارد.

عبدالملک الحوثی افزود، اگر انسان فاسد، ذوب شده و بی اراده شود دیگر عنصری قوی و با اراده در امتش نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "عبدالملک الحوثی: مردان ارتش قهرمان یمن تانک های آمریکایی را زیر پا گذاشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدالملک الحوثی: مردان ارتش قهرمان یمن تانک های آمریکایی را زیر پا گذاشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید