شیرینی و دسر با عجیب ترین طعم ها؛ از آبنبات موم گوش تا شکلات عقرب!

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، صاحبان کارخانه های شیرینی پزی و شکلات سازی، به منظور جلب مشتری های بیشتر، کوشش زیادی برای فراوری محصولات عجیب و غریب می نمایند.

شیرینی و دسر با عجیب ترین طعم ها؛ از آبنبات موم گوش تا شکلات عقرب!

به گزارش باشگاه وبلاگ جعبه گیگابایتی، به نقل از abunawaf؛ بعضی از آن ها این کار را با تغییر شکل، بو و رنگ شیرینی و نحوه بسته بندی آن ها انجام می دهند. اما بعضی از انواع آبنبات ها و شیرینی جات به عنوان عجیب ترین نوع این شیرینی ها در بازار به فروش می رسند که در ادامه تعدادی از آن ها را مشاهده می کنید:

آبنبات موم گوش!

اگر فیلم هری پاتر را دیدن نموده باشید، صحنه شیرینی موم گوش برایتان آشنا به نظر می رسد! شگفتی این است که یک شرکت فراوری آبنبات ژله ای، 150 سال است که انواع مشابهی از آن را فراوری می نماید!

آبنبات چوبی با عقرب و حشرات!

هتلیکس 25 سال است که با استفاده از حشرات، آبنبات های مختلفی را فراوری می نماید. آبنبات های چوبی این شرکت حاوی پای عقرب، کرم، سوسک و سایر حشرات است!

آب نبات گل بنفشه

برخلاف آبنبات بنفش رنگ، این آبنبات فراوری شده به وسیله شرکت La Violetta در اسپانیا بسیار محبوب است، زیرا از گل های بنفشه واقعی برای تهیه آن استفاده شده است.

بستنی خمیر کوکی

خمیر کوکی در نیویورک یک دسر عجیب و غریب است. فراوری کنندگان این دسر می گویند منعی برای خوردن خمیر وجود ندارد. مشتریان برای خرید این دسر در صف های طولانی می ایستند، اما بعضی دیگر پس از خوردن خمیر زیاد دچار دل درد می شوند!

دسر سوپ ورمیشل

یکی از محبوب ترین دسر های ژاپنی سوپ ورمیشل است. مواد تشکیل دهنده سوپ طبق دستور قبل از خوردن به روش خاصی پخته می گردد.

پپسی با طعم های متفاوت و عجیب

شرکت پپسی دوست دارد مصرف کنندگان را با طعم های عجیب و غریب در نسخه های خاص و محدود شگفت زده کند. پپسی در گذشته نیز نوشیدنی معروف خود را با قهوه، میوه های استوایی، دارچین، شیر، آناناس، دانه های ژله ای و دیگر طعم های عجیب و غریب به بازار عرضه نموده بود.

کیت کت پخته شده

تعداد کمی از ما می دانیم که نستله بیش از 200 طعم مختلف کیت کت فراوری نموده است. این طعم ها عبارتند از: چای سبز، زردآلو، هندوانه، نمک فرانسوی، سویا، کدو تنبل، ساکورا و ذرت سرخ شده. اما یکی از عجیب و غریب ترین آنها، کیت کتی است که باید قبل از خوردن پخته گردد!

آدامس ترشی

اگر عاشق ترشیجات هستید، پس این آدامس عجیب و غریب از شرکت Wasabi برای شما مناسب است! این شرکت یک آدامس دیگر با طعم بیکن نیز فراوری نموده است.

الماس خوراکی

آمیا التر یک نوع شیرینی فراوری می نماید که به شکل سنگ های قیمتی ساخته شده و قیمت هر قرص 35 دلار است.

بیسکویت کدو تنبل

علاوه بر شکلات کیت کت، کوکی های Oreo با طعم های عجیب و غریب زیادی مانند: دارچین، کدو تنبل، نعناع، توت فرنگی، نارگیل، کره بادام زمینی و مربا به بازار عرضه شده اند. بعلاوه طعم های محدودی کوکی با طعم کره، پنیر، هندوانه و بدون کاکائو نیز وجود دارد.

بیکن شکلاتی با قارچ و نمک دودی

شرکت آمریکایی Vosges Hot-chocolate، شکلات و آبنبات شگفت انگیزی را با افزودنی های عجیب و غریب فراوری می نماید: ترافل با تکه های بیکن واقعی، قارچ، نمک دودی، زنجبیل خرد شده، گلبرگ های گل رز، ادویه های عجیب و غریب و غیره.

بستنی سبزیجات

شرکت Häagen-Dazs بستنی هایی با طعم های عجیب و غریب مانند گوجه فرنگی، هویج و شاه بلوط ژاپنی فراوری می نماید.

منبع: فرارو

به "شیرینی و دسر با عجیب ترین طعم ها؛ از آبنبات موم گوش تا شکلات عقرب!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیرینی و دسر با عجیب ترین طعم ها؛ از آبنبات موم گوش تا شکلات عقرب!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید