سعی می کنیم در هر بازی برترین عملکرد را داشته باشیم

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره مسابقه فردای تیم خود مقابل تراکتور توضیحاتی را بیان نمود.

سعی می کنیم در هر بازی برترین عملکرد را داشته باشیم

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل تراکتور تبریز اظهار کرد: با تیم خوب و پُرمهره ای بازی داریم که پس از تغییرات اخیر، در دو هفته گذشته نتایج خوبی گرفته است. دو ملاقات تراکتور را بررسی و کوشش کردیم نقاط ضعف و قوت این تیم را بشناسیم. دو، سه بازیکن مصدوم داریم که امیدواریم فردا شرایط ایده آلی داشته باشند و بازی نمایند.

نکونام درباره شرایط فولاد: مربی بدنساز ما هنوز اضافه نشده، او باید به اینجا می آمد. از بازیکنان تست می گرفت و کار های فیزیکی و بدنی آن ها را انجام می داد، مانند کاری که فصل پیش انجام داده بودیم و این فصل مجبور شدیم وسط فصل این کار را انجام دهیم. امیدوارم این مشکل حل گردد و آقای یوسو، مربی اسپانیایی ما به جمع کادر فنی اضافه گردد تا با ترکیب کامل کادر آماده شویم و یک تیم خوب داشته باشیم.

نکونام در واکنش به آمار خوبی که در مصاف با تراکتور طی دو سال حضور در اهواز داشته، اعلام کرد: قطعاً اینطور نیست و بازی اولی که ما در اهواز شکست نخوردیم، به این فکر نمی کردم قرار است پنج بازی دیگر هم نبازیم یا پیروز شویم. سعی می کنیم در هر بازی برترین عملکرد را داشته باشیم و بازیکنان این را می دانند. باید تمام کوشش مان را کنیم و تمرکز داشته باشیم و هر اتفاقی بعد از آن رقم می خورد، حسرت نخوریم. این عملکردی است که در هر بازی از بازیکنانم می خواهم که برترین عملکرد را داشته باشند و قطعاً تمام طرفداران مان و مردم شادمان خواهند شد.

وی ادامه داد: اصلاً به این موضوعات و آمار و ارقامی که برای رسانه ها جالب است، فکر نمی کنم. برای مربی اصلاً آمار و ارقام معنا ندارد. اینکه 5 بازی بردی، 4 بازی باختی یا مساوی نموده، اهمیت ندارد و برای گذشته و بازی های قبل است. فردا با تراکتور بازی داریم و هر تیمی خوب بازی کند، می تواند پیروز گردد و از زمین خارج گردد.

نکونام در پاسخ به برگزار شدن دو مسابقه پرسپولیس و استقلال با طرفدار و لحاظ نشدن این موضوع برای سایر تیم ها عنوان نمود: نکته ای که اهمیت دارد اگر قرار باشد بازی ها با حضور تماشاگران باشد، برای همه انجام گردد و برای ما خیلی واجب تر است. از سوی دیگر اگر قرار است همه بدون برنامه و بدون رعایت پروتکل های بهداشتی به استادیوم ها بیایند و باعث گردد کشور دوباره به شرایط قبل بازگردد. اگر شرایط وجود دارد برای تمام تیم ها باشد و اگر شرایط وجود ندارد، باز برای تمام تیم ها رقم بخورد.

نکونام درباره گل نخوردن تیمش در 2 بازی گذشته گفت: ول از همه در خصوص لیگ ایران صحبت می کنم و کدام بازی را دیدید که 5-4 گل داشته باشد؟ فوتبال نزدیک شده و همه تیم ها تاکتیک هم را می دانند. برترین و راحت ترین راه دفاع کردن است. گل زدن به تیم هایی که خوب دفاع می نمایند، سخت است. در فوتبال ایران هم یک میزان خلاقیت کم شده و بازیکنان تأثیرگذاری که یک لحظه بتوانند بازی را عوض نمایند، کم هستند و به همین علت گل کمتر رد و بدل می گردد. از فرایند تیمم راضی هستم و ایده و برنامه ای که داشته باشم را اجرا می کنم.

نکونام در انتها گفت: هر اتفاقی رقم بخورد، برای من مهم است تیمم شیوه ای که می خواهم را بازی کند. در فوتبال ایران زمانی بازیکنانی بودند که لحظه ای می توانستند نتیجه بازی را عوض نمایند، اما الان در فوتبال ایران شاید به مقدار انگشتان یک دست بازیکنی داشته باشیم که بتواند نتیجه بازی را عوض کند. این مسئله شرایط را برای همه تیم ها سخت نموده و می توانید این مسئله را ببینید. شناخت تیم ها از هم و نزدیک شدن فوتبال، کار را برای همه تیم ها سخت نموده است.

بیشتر بخوانید

  • فولاد یک - طرفدار صفر / نکونام با پیروزی به اهواز بازگشت
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سعی می کنیم در هر بازی برترین عملکرد را داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعی می کنیم در هر بازی برترین عملکرد را داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید