زمان واکسیناسیون دانشجویان تحصیلات تکمیلی معین شد

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، علی خاکی صدیق، معاون وزیر علوم، درباره واکسیناسیون دانشجویان اظهار کرد: در راستای مصوبات جلسات این وزارتخانه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کارگروهی برای واکسیناسیون دانشگاهیان تشکیل شد و طبق قول وزارت بهداشت، استادان و کارکنان دانشگاه ها به علت اینکه تعداد آنها نسبت به دانشجویان کمتر است از مردادماه واکسن دریافت می نمایند.

زمان واکسیناسیون دانشجویان تحصیلات تکمیلی معین شد

وی درباره واکسیناسیون دانشجویان تحصیلات تکمیلی اضافه نمود: برای اولویت بندی واکسیناسیون دانشجویان، یک کارگروه در معاونت آموزشی وزارت علوم تشکیل شد و این موضوع با نظر دانشگاه ها در حال آنالیز است. با اولویت بندی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، واکسیناسیون آنها از شهریورماه شروع می گردد.

معاون آموزشی وزیر علوم اظهار داشت: این کارگروه تعیین می نماید چه دانشجویانی در تحصیلات تکمیلی اول مهرماه برای حضور در دانشگاه واکسینه شوند. در این زمینه اولویت با دانشجویان دکتری و بعد از آنها دانشجویان کارشناسی ارشد است.

خاکی صدیق اظهار کرد: به طور طبیعی دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد که ورودی های سال تحصیلی 98 به قبل هستند باید در اولویت واکسیناسیون باشند؛ امیدواریم با برنامه ریزی وزارت بهداشت، این اقدام هر چه زودتر عملیاتی گردد.

منبع: تسنیم

آخرین اخبار مالی را از کانال تلگرام وبلاگ جعبه گیگابایتی دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز

به "زمان واکسیناسیون دانشجویان تحصیلات تکمیلی معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان واکسیناسیون دانشجویان تحصیلات تکمیلی معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید