رونمایی از مادر شبنم قلی خانی !

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، خبرنگاران:شبنم قلی خانی بازیگر بی حاشیه و زیبا روی سینما وتلویزیون با تیپ و ظاهری زیبا کنار مادرش ظاهر شد .

رونمایی از مادر شبنم قلی خانی !

شبنم قلی خانی زادهٔ 19 آبان 1356 در تهران است . شبنم قلی خانی بازیگر و کارگردان اهل ایران است که در تلویزیون، سینما و تئاتر فعالیت می کند.شبنم قلی خانی دارای دیپلم ریاضی فیزیک است. شبنم قلی خانی در دانشگاه در رشتهٔ تئاتر پذیرفته شد و گرایش طراحی صحنه را برگزید. چندی بعد شبنم قلی خانی، در کنکور کارشناسی ارشد در گرایش کارگردانی تئاتر مشغول به تحصیل شد و هم اکنون فارغ التحصیل شده است.

او از سال 2004 عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ایران بود و به آموزش بازیگری و تئاتر می پرداخت. شبنم قلی خانی همچنین بازیگری به بچه ها را برای چند سال در یک مؤسسهٔ فرهنگی تدریس می کرد.

به دلیل کار شخصی همسرش و ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته کارگردانی تئاتر از آغاز سال 1392 به استرالیا نقل مکان کرد و هم اکنون به ایران بازگشته و زندگی می کند.خانم شبنم قلی خانی درسال 1386 ازدواج کرده و هم اکنون صاحب یک دختر بنام شانا می باشد. او درباره ماجرای آشنایی خود با همسرش و همچنین ازدواج شان میگوید:خواهر مـن و خواهر همسرم رضا کـه از مـا بزرگتر هستند باهم دوست بودند، آنها نقشه کشیده بودند کـه مـن و رضا بـه طریقی باهم آشنا شویم.

شبنم قلی خانی درباره مراسم خواستگاری اش می گوید: سنتی و البته رسمی برگزار گشت و خداروشکر همه چیز خوب پیش رفت. دختر شبنم قلی خانی درسال 1394 متولد شده اسـت.

دلگرم

منبع: رکنا

به "رونمایی از مادر شبنم قلی خانی !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از مادر شبنم قلی خانی !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید