درخواست عجیب باشگاه استقلال از طرفداران

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، معرفی سرمربی تیم استقلال برای فصل تازه به یکی از جدی ترین چالش های مدیران این باشگاه تبدیل شده است. بعد از رد پیشنهاد سرمربیگری استقلال به وسیله جواد نکونام مدیران باشگاه به سراغ گزینه های متعددی رفتند.

درخواست عجیب باشگاه استقلال از طرفداران

اگرچه به طور رسمی هیچ نامی از سوی مدیران باشگاه استقلال درباره گزینه های مربیگری اعلام نشد اما در رسانه ها نام های متعددی مطرح شد. همین موضوع سبب شد تا بسیاری از طرفداران به صفحه اینستاگرام گزینه های مربیگری تیم شان بفرایند و پیغام هایی را در قسمت کامنت ها برای آنها قرار بدهند.

حالا در واکنش به این اقدام از سوی طرفداران استقلال مدیران باشگاه معتقد هستند این موضوع باعث بالارفتن قیمت مربیان و اخلال در فرایند مذاکرات می گردد. از این رو حجت کریمی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال از طرفداران خواسته به صفحه اینستاگرام گزینه های مربیگری نفرایند.

کریمی در این باره گفت: طرفداران به هیچ عنوان روی اسامی که اعلام می گردد مانور ندهند و توجه نکنند تا تصمیم نهایی گرفته گردد. یکی از این اسامی را آنقدر برایش کامنت گذاشتند که او در این یکی دو روز فارسی را یاد گرفت! هر روز یک سری اسامی مطرح می گردد و نمی دانیم از کجا این اسامی را می آورند. خودمان خبر نداریم.

منبع: فرارو

به "درخواست عجیب باشگاه استقلال از طرفداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست عجیب باشگاه استقلال از طرفداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید