خبرنگاران پلیس پایتخت طرح های نظارتی را در ایام نوروز شدت می بخشد

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، تهران-خبرنگاران-رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از تشدید کنترل و نظارت بر اصناف در روزهای پایانی سال و ایام نوروز خبر داد و گفت: در مرحله نخست این طرح از 54 واحد صنفی و 12 مراکز اقامتی (هتل ها و مسافرخانه ها) بازدید شد.

خبرنگاران پلیس پایتخت طرح های نظارتی را در ایام نوروز شدت می بخشد

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ صادق قره باقری گفت: در پایان ایام پایانی سال و آغاز سال جدید تغییر در نوع نیازمندی شهروندان و توزیع و فروش کالاهای غیر مجاز در مراکز خرید شهر پیش بینی شد و برای جلوگیری از بروز هر گونه تخلفی، طرح نظارتی بر واحد های صنفی و مراکر اقامتی (هتل ها و مسافرخانه ها) در ایام پایانی سال و نوروز 99 عملیاتی شد.

وی افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی در قالب طرح نظارتی در 24ساعت گذشته از 54 واحد صنفی اعم از پوشاک، قهوه خانه، رستوران و غیره در حوالی خیابان های جمهوری و ولیعصر(عج) بازدید کردند.

قره باقری با بیان اینکه به 6 واحد صنفی اخطاریه پلمب مغازه ابلاغ شد، افزود: به 27 واحد صنفی نیز رعایت قوانین و آیین نامه های صنفی تذکر داده شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته علاوه بر نطارت بر 54 واحد صنفی از 12 مرکز اقامتی (هتل ها و رستوران ها) در محدوده راه آهن بازدید شد، گفت: به کلیه متصدیان واحدهای صنفی هوشیاری بیشتری نسبت به پذیرش و اسکان مسافران و مراتب هوشیاری با توجه به شیوع ویروس کرونا تذکر داده شد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با اشاره به تداوم و استمرار طرح نظارتی در ایام پیش رو به ویژه در تعطیلات نوروزی از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده و یا اطلاع از تخلفات صنفی بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس بگیرند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پلیس پایتخت طرح های نظارتی را در ایام نوروز شدت می بخشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پلیس پایتخت طرح های نظارتی را در ایام نوروز شدت می بخشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید