حمله پرسپولیسی ها به میلاد سرلک!

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، پرسپولیس درحالی مقابل النصر و ستاره های میلیون دلاری اش باخت که این تیم با بدشانسی هایی هم روبرو شد. مصدومیت دقایق ابتدایی ترابی به خاطر بدی چمن استادیوم آزادی در کنار اخراج میلاد سرلک باعث شد تا پرسپولیس شب تلخی را سپری کند و تحمل یک باخت خانگی در اولیم بازی خود در فصل نو لیگ قهرمانان آسیا گردد. سرلک در نیمه اول خیلی بدموقع سر خورد و به علت اینکه حریف صاحب موقعیت گل نگردد، توپ را با دست گرفت و با کارت زرد داور روبرو شد.

حمله پرسپولیسی ها به میلاد سرلک!

در نیمه دوم اما هافبک ملی پوش پرسپولیس اشتباه بچه گانه ای را مرتکب شد و درحالی که توپ در میانه میدان بود و هیچ خطری متوجه دروازه پرسپولیس نبود، بی علت پایش را روی پای کریستیانو رونالدو گذاشت و داور بازی هم او را با کارت زرد دوم جریمه کرد و هافبک پرسپولیس از زمین بازی اخراج شد. اخراجی که خیلی به ضرر پرسپولیس تمام شد و بعد از 10 نفره شدن سرخ پوشان، این تیم دو گل دریافت کرد و بازی را به النصر واگذار کرد.

از دید طرفداران پرسپولیس سرلک یکی از مقصران اصلی باخت مقابل النصر بود و بعد از بازی هم پرسپولیسی ها به شدت از هافبک ملی پوش تیمشان انتقاد کردند. خیلی ها با حمله به سرلک، معتقد بودند اگر اقدام غیرحرفه ای او نبود، پرسپولیس این بازی را نمی باخت. برخی ها هم اعتقاد داشتند وقتی گل محمدی دید این بازیکن یک کارت زرد دریافت نموده، در بین دو نیمه می بایست او را تعویض می کرد و به جای او سروش رفیعی را به زمین می فرستاد. سرلک که بعد از اخراجش به شدت ناراحت بود، در رختکن از همبازیان و مربیان خود عذرخواهی کرد ولی پرسپولیسی ها همچنان او را یکی از دلایل ناکامی مقابل النصر می دانند.

منبع: فرارو

به "حمله پرسپولیسی ها به میلاد سرلک!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله پرسپولیسی ها به میلاد سرلک!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید