جشن قهرمانی لیگ برتر در کدام شهر برگزار می گردد؟

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، جشن قهرمانی لیگ برتر به احتمال زیاد در قائمشهر و در خاتمه بازی نساجی - پرسپولیس برگزار می گردد.

جشن قهرمانی لیگ برتر در کدام شهر برگزار می گردد؟

به گزارش خبرورزشی، رسیدن جام قهرمانی لیگ برتر به تیم پرسپولیس احتمال دارد به این خاطر که این تیم در هفته پایانی میهمان نساجی است و در صورت پیروزی در این ملاقات به طور حتم قهرمان لیگ برتر خواهد شد. پرسپولیس در بازی رفت با نتیجه 5-1 از سد نساجی گذشت و امیدوار است با شکست این تیم در بازی برگشت قهرمانی در این فصل از بازی های لیگ برتر را جشن بگیرد.

بعضی مدیران سازمان لیگ به همین بهانه با قائمشهر سفر نموده اند تا از نزدیک شرایط ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر را برای برپایی جشن قهرمانی لیگ برتر مورد آنالیز قرار دهند و به طور حتم نکات لازم را به مدیران ورزشگاه گوشزد خواهند کرد.

تنها امکانی که مانع از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر می گردد، تساوی یا شکست پرسپولیس در قائمشهر است و اینکه سپاهان در مصاف با مس در کرمان پیروز گردد. در این صورت جشن قهرمانی در کرمان برگزار می گردد. یک گروه از برگزار نماینده جشن قهرمانی هم راهی کرمان می شوند تا در صورتی که سپاهان قهرمان لیگ برتر شد، جشن قهرمانی را در کرمان برگزار نمایند.

منبع: فرارو

به "جشن قهرمانی لیگ برتر در کدام شهر برگزار می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن قهرمانی لیگ برتر در کدام شهر برگزار می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید