تیک تاک ظاهراً اپ رقیب اینستاگرام را با نام TikTok Notes عرضه می کند

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، دیجیاتو: براساس گزارش های تازه، تیک تاک نوتز (TikTok Notes) در آینده احتمالاً رقیبی جدی برای اینستاگرام خواهد بود. از طریق این اپلیکیشن، کاربران می توانند عکس های خود را اشتراک گذاری کنند. تیک تاک تأیید کرده که این برنامه درحال توسعه است، اما کاربران قبلاً از راه های دیگری متوجه توسعه و ساخت این برنامه شده بودند.

تیک تاک ظاهراً اپ رقیب اینستاگرام را با نام TikTok Notes عرضه می کند

به گزارش تِک کرانچ، در چند روز گذشته، کاربران تیک تاک اعلان هایی در مورد یک برنامه تازه با نام تیک تاک نوتز دریافت کرده اند.

این اعلان می گوید تیک تاک به زودی برنامه تازهی برای انتشار عکس با نام TikTok Notes راه اندازی می کند. کاربران می توانند انتخاب کنند که پست های تصویری خود را در این برنامه به اشتراک بگذارند یا خیر.

سخنگوی تیک تاک دراین باره به تک کرانچ گفت:

به عنوان بخشی از تعهد مستمر ما به نوآوری در تجربه تیک تاک، درحال بررسی راه هایی به منظور توانمندسازی جامعه خود برای ایجاد و اشتراک گذاری عکس ها و متن ها در فضایی اختصاصی برای این فرمت ها هستیم.

پیش تر یک URL متعلق به تیک تاک با آدرس photo.tiktok.com، یک تصویر تبلیغاتی پیش فرض با متن Opening in TikTok Notes به معنای بازکردن در تیک تاک نوتز را نشان داده بود.

همچنین ماه گذشته، کد یافت شده در فایل اندرویدی تیک تاک نشان داد که این شرکت درحال راه اندازی یک برنامه اشتراک گذاری عکس با نام TikTok Photos است.

بااین حال، اکنون گزارش ها نشان می دهد که این شرکت ممکن است نام دیگری را برای این برنامه درنظر بگیرد. احتمالاً این نام TikTok Notes خواهد بود.

تیک تاک و متا به شدت در فضای رسانه های اجتماعی با یکدیگر رقابت می کنند. درحالی که برنامه متعلق به ByteDance درحال آماده شدن برای راه اندازی این اپلیکیشن مرتبط با اشتراک گذاری عکس است، متا اولین پخش کننده ویدیویی عمودی را برای فیسبوک عرضه کرد.

منبع: انتخاب

به "تیک تاک ظاهراً اپ رقیب اینستاگرام را با نام TikTok Notes عرضه می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیک تاک ظاهراً اپ رقیب اینستاگرام را با نام TikTok Notes عرضه می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید