تداوم بارش باران و برف در برخی مناطق اردبیل

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، امروز شنبه 6 اردیبهشت 99، در اغلب مناطق استان آسمان ابری و مه آلود بوده و هرچند از شدت ناپایداری کاسته می شود اما بارش باران در مناطقی از استان ادامه خواهد داشت.

تداوم بارش باران و برف در برخی مناطق اردبیل

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی به نقل از فارس، پیرو هشدارهای سازمان هواشناسی، از روز پنج شنبه 4 اردیبهشت ضمن بارش باران در سطح استان اردبیل به دلیل کاهش محسوس دمای هوا در شهرستان های اردبیل، نمین، نیر، سرعین، خلخال و بخش هایی از گرمی بارش برف نیز رخ داد.

با فعالیت این سامانه سرد و بارشی و ماندگاری پرفشار سطح زمین در منطقه، امروز در اغلب مناطق استان آسمان ابری و مه آلود بوده و هرچند از شدت ناپایداری کاسته می شود اما بارش باران در مناطقی از استان ادامه دارد.

از روز یکشنبه 7 اردیبهشت آسمان استان صاف تا نیمه ابری بوده اما با توجه به عبور متناوب سامانه های ناپایدار جوی و شرایط فصلی و محلی بارش های بهاری گاهی توام با رگبار و رعدوبرق به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان پیش بینی می شود.

از ظهر امروزشنبه 6 اردیبهشت با تغییر جریانات جوی ضمن افزایش دمای هوا، وزش بادهای جنوبی و غربی آغاز می شود به ویژه از عصر امروز تا عصر یکشنبه که سرعت وزش باد در مناطق مرکزی و جنوبی استان در بعضی ساعات تند تا شدید انتظار می رود.

منبع: همشهری آنلاین

به "تداوم بارش باران و برف در برخی مناطق اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم بارش باران و برف در برخی مناطق اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید