بازگشت گلزن خارجی دربی به ترکیب استقلال

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، تیم استقلال در هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر امشب و در استادیوم آزادی به مصاف پیکان می رود و این بازی برای آبی پوشان بسیار حائز اهمیت است چرا که پیروزی احتمالی در این بازی می تواند فاصله امتیازی شان با پرسپولیس را به عدد 8 افزایش دهد.

بازگشت گلزن خارجی دربی به ترکیب استقلال

رودی ژستد یکی از 4 بازیکن خارجی این فصل آبی پوشان و یکی از 2 خارجی که ابتدای فصل و در پنجره تابستانی جذب این تیم شد، علیرغم اینکه مورد اعتماد و حمایت فرهاد مجیدی قرار داشت و سرمربی استقلال همیشه از او حمایت های لازم را انجام می داد، به علت کم توفیق بودن در گلزنی نتوانسته بود اعتماد کامل طرفداران را جذب کند و رفته رفته مورد نقدها شدید نهاده شد و افزایش حجم این نقدها باعث شد تا این مهاجم بلند قامت بر خلاف همه بازی های قبلی، در ترکیب ثابت تیمش مقابل پرسپولیس قرار نگیرد.

اما گلزنی ژستد در دقایق پایانی دربی و در حالی که به عنوان بازیکن جانشین به زمین آمده بود ورق را برای این بازیکن کاملاً برگرداند تا ژستد حالا به جز سرمربی، مورد علاقه و حمایت طرفداران این تیم هم باشد.

این مهاجم فرانسوی پس از یک بازی نیمکت نشینی به احتمال بسیار زیاد مقابل پیکان بار دیگر به ترکیب اصلی تیمش باز می شود تا مثل بیشتر دیدارهای این فصل آبی پوشان بازی را از ابتدا شروع کند؛ و احتمال اینکه این مهاجم بلند قامت تک مهاجم تیمش در بازی امشب باشد، کم نیست.

منبع: فرارو

به "بازگشت گلزن خارجی دربی به ترکیب استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت گلزن خارجی دربی به ترکیب استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید