آخرین اقدامات برای برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی در کیش، ترمیم چمن و آنالیز شرایط نور استادیوم

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، در راستای برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران در جزیره کیش، اقدامات مختلفی در راستای فراهم کردن بهترین شرایط برای ملی پوشان انجام شد.

آخرین اقدامات برای برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی در کیش، ترمیم چمن و آنالیز شرایط نور استادیوم

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پس از بازدید میدانی از مجموعه المپیک و هتل داریوش کیش توسط منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی و تیم همراه و ملاقات با مدیران ارشد سازمان منطقه آزاد کیش و هیئت فوتبال، اقدامات موثر و سازنده ای در راستای برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران در راه رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، به میزبانی جزیره کیش صورت گرفت.

به همین دلیل پس از تعیین شدن جزیره کیش به عنوان میزبان اردوهای تدارکاتی، پس از حضور مسئولان فدراسیون مواردی که احتیاج به ترمیم، تغییر یا بازسازی داشت را در دستور کاری هیئت فوتبال کیش نهاده شد تا در زمان حضور تیم ملی در جزیر کیش، تمامی شرایط مهیا باشد.

از اقداماتی که در ورزشگاه المپیک توسط مسئولان هیئت فوتبال و منطقه آزاد کیش اجرا شده می توان به بازسازی زمین چمن، رنگ آمیزی محوطه کل ورزشگاه و ساختمان هیئت فوتبال، تعویض و بازسازی تابلوهای تمام ورودی ها و خروجی ها از جمله تابلوهای رختکن ها و سرویس بهداشتی اشاره نمود. همچنین نیمکت های ذخیره در حال بازسازی و تمام جایگاه های خریداری شده و در حال تعویض هستند.

اولین مرحله کوددهی فردا با 300 کیلو کود DAP اجرا شده و مقرر شد تا مشکل نور ورزشگاه کیش نیز پس از اعلام کارشناسی، برطرف گردد.

با توجه به اینکه هدف فدراسیون فوتبال آماده سازی تیم ملی فوتبال در بهترین شرایط ممکن است، از امکانات تمرینی، امکانات هتلینگ، کادر پزشکی و تمام بخش های مورد احتیاج استفاده خواهد نمود تا کادر و بازیکنان تیم ملی در بهترین شرایط ممکن فرایند آماده سازی خود را برای حضوری پرقدرت در رقابت های مقدماتی جام جهانی فوتبال 2022 قطر انجام دهند.

در راستای پیگیری ها مسئولان فدراسیون فوتبال، ستاد حمایت از تیم ملی فوتبال به دستور مستقیم شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون و با نظارت و مسئولیت منصور قنبرزاده تشکیل شده و به صورت روزانه و مستمر کلی موارد را رصد و پیگیری می نماید تا شاهد برپایی اردوی تدارکاتی به بهترین نحو ممکن باشیم.

بر همین اساس علاوه بر هتل داریوش کیش که به عنوان حامی تیم ملی تمامی امکانات را به صورت رایگان در اختیار ملی پوشان قرار می دهد، مقرر شده تا از سالن های جنبی هتل داریوش جهت تمرین و برنامه های مختلف تیم ملی نیز استفاده گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آخرین اقدامات برای برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی در کیش، ترمیم چمن و آنالیز شرایط نور استادیوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین اقدامات برای برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی در کیش، ترمیم چمن و آنالیز شرایط نور استادیوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید