آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا تا روز شنبه 18 مرداد، ادامه فرایند کاهشی فوت شدگان

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، سخنگوی وزارت بهداشت آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور از دیروز تا ظهر امروز را 2 هزار و 125 نفر گفت و گفت: تا امروز 324 هزار و 692 نفر در کشور به کرونا مبتلا شده اند.

آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا تا روز شنبه 18 مرداد، ادامه فرایند کاهشی فوت شدگان

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری وبلاگ جعبه گیگابایتی، سیما سادات لاری ظهر امروز در ارتباط با شرایط ابتلای کرونا در کشور با اشاره به افزایش تعداد بهبودیافتگان و رسیدن این تعداد به 282 هزار و 122 از بیماران مبتلا به ویروس کرونا گفت: برابر آزمایش های اجرا شده از روز گذشته تا به امروز 2 هزار و 125 مورد دیگر به مبتلایان این ویروس اضافه کرده شده اند و از بین مبتلایان جدید، یک هزار و 49 نفر بستری شدند.

وی با بیان این که تا به امروز 324 هزار و 692 نفر از هم وطنان به ویروس کرونا مبتلا شده اند، اضافه کرد: متأسفانه در 24 ساعت گذشته 132 نفر از هم وطنان جان خود را از دست داده اند که درمجموع و از روز شیوع ویروس کرونا در کشور تا به امروز 18 هزار و 264 نفر در کشور فوت کرده اند و 4 هزار و 148 نفر از بیماران مبتلا به کووید-19 در شرایط شدید این بیماری تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تا به امروز 2 میلیون و 661 هزار و 965 آزمایش تشخیص کووید-19 در کشور اجرا شده است.

لاری ادامه داد: استان های مازندران، تهران، قم، گیلان، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی و یزد در شرایط قرمز قرار دارند.

وی همچنین اضافه کرد: استان های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد در شرایط هشدار هستند.

4076/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا تا روز شنبه 18 مرداد، ادامه فرایند کاهشی فوت شدگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا تا روز شنبه 18 مرداد، ادامه فرایند کاهشی فوت شدگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید